رئیس دادگستری پلدختر : دستگاه قضایی با مخلان نظم در انتخابات برخورد قاطع می کند

رئیس دادگستری پلدختر گفت: فضای حاکم بر شهرستان جهت برگزاری انتخاباتی قانونمند ،سالم ، امن ، آرام و با شکوه و خلق حماسه دیگر فراهم شده ودستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت در انتخابات برخورد قاطع می کند .

اسما اسماعیل پور،خبرآنلاین لرستان- بیژن سوری در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم شهرستان پلدختر اظهار داشت : همه ما موظف به ایجاد فضای امن وسالم انتخاباتی و حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای هستیم و باید به تاسی از منویات مقام معظم رهبری از آرای مردم به عنوان حق الناس طبق وظیفه خود صیانت کنیم .
رئیس ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی شهرستان پلدختر تاکید کرد: مهمترین وظیفه دستگاه قضا مدیریت پیشگیری از جرائم انتخاباتی با مشارکت نهادهای مرتبط است و همه عوامل اجرایی و نظارتی در شهرستان آماده برگزاری انتخابات سالم هستند .
وی با بیان این که دستگاه قضایی با قاطعیت با عدم رعایت اخلاق و قانون در انتخابات برخورد می کند افزود: باید برای مجرمان و متخلفان انتخاباتی
عرصه را تنگ کرد تا مردم با امنیت کامل و فضایی آرام پای صندوق های رای حضور پیدا کنند .
رئیس دادگستری پلدختر اظهار کرد: شرکت در انتخابات و مشارکت و حضور حداکثری پشتوانه نظام و نشانه اعتماد جمهوری اسلامی است و دشمن را مایوس و نا امید می کند .
سوری افزود: با رعایت مر قانون در انتخابات امنیت را در شهرستان حاصل می شود و نسبت به دوره های قبل ارتقا پیدا می کند .
وی گفت: هیات های نظارت تخلفات را رصد و گزارش خواهند کرد و اکیپ های بازرسی به صورت فعال در سطح شهرستان برقرار خواهد شد و هر گونه اخلال و بی نظمی گزارش می شود .
وی از اصحاب رسانه شهرستان پلدختر تقدیر کرد و افزود: اصحاب رسانه تاکنون بی طرفی خود را اعلام کرده اند و از این پس نیز در این راستا بهوظیفه خود عمل خواهند کرد .
سوری افزود: هرگونه تجمع در محل شعبه های اخذ رای و شمارش آرا خلاف قانون محسوب شده و ممنوع می باشد .
رئیس دادگستری پلدختر در خاتمه گفت: تخلفات و جرایم انتخاباتی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از طریق پلیس فتا رصد و با آنها برخورد و به این ستاد معرفی می شوند .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 665936

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =