نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی مجلس گفت: سانی بر طبل مشارکت حداقلی می‌کوبند و می‌خواهند مردم از حضور در پای صندوق های رأی دلسرد و ناامید شوند، دارند به نظام خیانت می‌کنند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگو با خبرآنلاین درباره سخنان علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که حضور مردم در انتخابات را به سپر امنیتی برای کشور توصیف کرد گفت:‌ همه باید تلاش کنیم بالاترین سطح مشارکت مردمی در انتخابات اتفاق بیفتد چون دنیا ما را رصد می کند.

وی افزود:‌در برجام وقتی موردی از طرف 1+5 مطرح می شد تیم مذاکره کننده ما می گفت مردم ایران این بخش را قبول ندارند پس آنچه ما در مذاکرات بین المللی می توانیم به عنوان سند ارائه دهیم و بگوییم مردم برای حاکمیت و حاکمیت برای مردم مهم هستند، میزان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و این را ما باید به عنوان پشتیبان کارهای خود داشته باشیم.

نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی مجلس تأکید کرد: اگر خدای نکرده مشارکت مردم در انتخابات پایین باشد، منتج به این می شود که دستگاه دیپلماسی در عرصه بین المللی زبان گویایی نداشته باشد و نتواند از حقوق ملت ایران دفاع کند.

وی ادامه داد: معتقدم مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، کشور را برای مدت ها بیمه و زبان دیپلماسی کشور را قوی تر و هزینه های ساخت سلاح های دفاعی را برای ما در عرصه جهانی کاهش می دهد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مردم نباید نسبت به مسئله حضور در انتخابات بی تفاوت باشند بلکه باید بسیار بسیار گسترده و قوی پای صندوق های رأی حاضر شوند تا براساس آن بتوانیم در عرصه های بین المللی از حقوق مردم دفاع کنیم. اگر این اتفاق نیفتد نمی توانیم در مذاکرات با کشورهای خارجی بگوییم مردم ما با این موضوع موافق هستند یا مخالف هستند.

وی ادامه داد:‌ مشارکت سیاسی مردم مشروعیت به نظام می دهد و خیلی از نقشه های دشمنان ایران را ابطال می کند اما متأسفانه برخی چون فکر می کنند در مشارکت حداقلی پیروز انتخابات می شوند سعی می کنند چنین اتفاقی بیفتد. در واقع آنها منافع گروهی و جناحی خود را به مصالح کشور ارجح می دانند. به نظر من این نوعی خیانت است که کسانی بر طبل مشارکت حداقلی می کوبند و می خواهند مردم از حضور در پای صندوق های رأی دلسرد و ناامید شوند. در واقع آنها کسانی هستند که دارند به نظام خیانت می کنند.

جعفرزاده اظهار کرد:‌اگر عاشق نظام،‌ انقلاب و کشور ایران هستیم باید از منافع فردی،‌ گروهی و جناحی خود چشم بپوشیم و تلاش کنیم مشارکت حداکثری و در بالاترین سطوح را روز 29 اردیبهشت شاهد باشیم.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 665500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =