۰ نفر
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۲
رونمایی از تمبر روز خرم آباد

عصر دیروز با برگزاری آئین بزرگداشت روز خرم‌آباد، تمبر روز خرم‌آباد در محل باغ گلستان خرم‌آباد رونمایی شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان- در این همایش شهردار خرم آباد گفت : بزرگداشت روز خرم‌آباد، قدردانی از شخصیت‌های بزرگ این شهر است لذا باید باید با تلاش و همدلی خرم آباد را به جایگاه اصلی خود برسانیم کما اینکه در برخی کشورهای اروپایی نام لرستان از نام‌ایران‌هم شناخته شده تر است و این یک فرصت است.
عیدی بیرانوند در این راستا افزود: بعد از 50 سال مجدداً شهر خرم‌آباد به‌عنوان یکی از هفت شهر برتر گردشگری انتخاب شد و ظرفیتی که در دل شهر خرم‌آباد است احیا شد.
وی داشت: باوجود ظرفیت‌های بسیار نباید در استان لرستان درد داشته باشیم و جوانان این شهر بیکار باشند؛ باید ظرفیت‌های شهر را با مشارکت، همدلی و در کنار هم بودن تقویت کنیم و با استفاده از ظرفیت‌ها به آنچه حقمان است برسیم و همه دست‌به‌دست هم دهیم تا چهره اصلی استان و شهرمان را به نمایش بگذاریم.
شهردار ادامه داد: طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی در شهر خرم‌آباد انجام‌شده که می‌توان به احداث پایانه برون‌استانی اشاره کرد که در مراحل پایانی ساخت است.
عیدی بیرانوند تصریح کرد: سرانه فضای سبز شهر خرم‌آباد دو برابر افزایش‌یافته و حدود 300 هکتار زمین نیز تبدیل به فضای سبز می‌شود.
شهردار خرم آباد خاطرنشان کرد: برج‌های دوقلوی خرم‌آباد به‌عنوان پروژه‌ای عظیم در 165 هزار مترمربع زیربنای تجاری واداری در حال ساخت است که طی سال‌های آتی به بهره‌برداری می‌رسد.
گفتنی ست توجه به ظرفیت‌های تمدن، ، فرهنگ و به ویژه موسیقی دلنشین استان محور اصلی برنامه های مفرح این روز بود که با تشویق و استقبال بی نظیری از جانب شهروندان همراه بود.بی شک نامگذاری 20 اردیبهشت‌ماه به‌عنوان روز خرم‌آباد عامل مهمی در تکریم و توجه بیشتر شهروندان به پتانسیل های موجود شهر و اعتلای آن خواهد بود.

 

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 664153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =