طارمی: فرقی نمی‌کند، گل پرسپولیس را هر کس زد، دمش‌ گرم/ مسلمان: سرنوشتمان دست خودمان است!

با وجود آن که به نوعی سرنوشت پرسپولیس برای صعود از گروه خود درگرو نباختن الهلال عربستان به الریان قطر است، اما شاگردان برانکو از روحیه بسیار بالایی برخوردارند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: پرسپولسی‌ها که موفق شدند الوحده را در امارات شکست دهند حالا با انگیزه و انرژی مضاعف می‌‌خواهند برابر حریف آسیایی خود صف‌آرایی کنند. باور نمی‌کنید خودتان تازه‌ترین حرف‌های ۴ بازیکن پرسپولیس در آستانه بازی با الوحده امارات را بخوانید که خواندنی است.

مسلمان: سرنوشت پرسپولیس دست خودمان است!
محسن مسلمان مهندس خط میانی پرسپولیسی‌ها درست مثل برانکو فکر می‌کند. شماره 77 که حالا جزو بازیکنان باتجربه پرسپولیس محسوب می‌شود بسیار پخته حرف می‌زند و می‌گوید: برخلاف آنچه خیلی‌ها فکر می‌کنند به نظر من سرنوشت پرسپولیس دست خودمان است. ما باید الوحده را ببریم تا صعود کنیم. هر اتفاقی هم در بازی الهلال و الریان قطر بیفتد باز باید برنده شویم.
وی ادامه می‌دهد: به همین خاطر تصمیم گرفتیم به بازی الهلال عربستان و الریان فکر نکنیم چون تمرکزمان را بر هم می‌زند.
مسلمان همچنین می‌گوید: اگر خودمان باشیم مطمئن هستم برابر الوحده برنده می‌شویم چون در استادیوم آزادی و زمین خانگی بازی داریم.

کامیابی‌نیا: با یک دست هم برای پرسپولیس بازی می‌کنم
در یکی، دو روز گذشته اخباری مبنی بر مصدومیت کتف کمال کامیابی‌نیا به گوش می‌رسد. این هافبک جنگنده و متعصب در این رابطه به خبرنگار خبرورزشی گفت: یک مقدار کتف من اذیت می‌‌کند اما باور کنید با یک دست هم حاضرم برای پرسپولیس بازی کنم.
کمال ادامه داد: این بازی برای ما و هواداران پرسپولیس فوق‌العاده اهمیت دارد و باید تمام توان خود را بگذاریم. من فکر می‌کنم برنده شویم هر چند الوحده هم حریف سرسختی است که در بازی قبلی خود 5 گل به الریان قطر زده است.

طارمی: فرقی نمی‌کند من گل بزنم یا بازیکنی دیگر
مهدی طارمی ستاره بازی رفت با الوحده بود. این مهاجم بوشهری در امارات کولاک کرد و در حالی که پرسپولیس با حساب 2 بر یک از حریف عقب بود با زدن 2 گل تماشایی تیمش را از شکست حتمی نجات داد. وقتی از طارمی می‌پرسیم گل صعود را می‌زنی یا نه، جواب می‌دهد: فرقی نمی‌کند من گل بزنم یا بازیکنی دیگر. هر کس بتواند گل صعود پرسپولیس را به ثمر برساند دمش گرم!

احمدزاده: ‌نقشه شادی پس از گل با من!
شاید ندانید اما طراح اصلی شادی‌های پس از گل پرسپولیس در یکی، دو فصل اخیر فرشاد احمدزاده است. شماره 10 پرسپولیس مثل همیشه شوخی می‌کند و درباره بازی با الوحده می‌گوید: مسئول طراحی شادی‌های پس از گل بچه‌ها هستم و این مرتبه هم منتظرم بقیه گل بزنند، نقشه شادی هم با من!
احمدزاده در ادامه کمی‌ جدی‌تر یادآور می‌شود: البته کار راحتی برابر الوحده امارات نداریم ولی فکر می‌کنم با اختلاف یک یا 2 گل برنده شویم و ان‌شاءالله صعود کنیم.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 663189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =