مناظره آنلاین/ الویری: قالیباف شعار دروغ‌می‌دهد/بادامچیان: اما میرسلیم می‎تواندشعارهایش رااجرا کند/۳

بادامچیان معتقد است حمایت روحانی و جهانگیری از یکدیگر در مناظره‌ها اجحاف در حق دیگران است.

به گزارش خبرآنلاين، در ادامه مناظره خبرآنلاين در کافه خبر، درباره شعارهاي کانديداهاي انتخابات رياست جمهوري و اجرايي بودن آنها پرسيده شد.
الویری: نقد و انتقاد با تخریب فرق دارد. برخی از کاندیداها با ارائه آمار غلط و سیگنال های اشتباه مسیر را وارونه جلوه می دهند اما در مقابل یک کاندیدایی می آید با عدد و رقم اطلاعات دقیق می دهد.

اگر انتقادها گفته نشود مناظره مفهومی ندارد. شما یک اقتصاددان اصولگرا و اصلاح طلب پیدا کنید که حرف های آقای قالیباف را که می گوید 5 میلیون شغل ایجاد می کند، تایید کند. او می گوید یارانه را دو برابر می کند شما یک اقتصاددادن اصولگرا پیدا کنید که این موضوع را تایید کند! آقای قالیباف یا بی اطلاع است که اگر اینگونه باشد برای ریاست جمهوری خوب نیست یا مطلع است و دروغ می گوید! او وقتی درباره میزان زباله شهرداری اطلاعات اشتباه می دهد چه امیدی می توان به دیگر حرف های او داشت؟ من به عنوان شهردار سابق تهران می گویم که فقط دو و نیم درصد از زباله تهران تبدیل به برق می شود و با این درصد حتی برق واحد زباله کهریزک را هم نمی توانیم تامین کنیم. اطلاعات غلط نباید به مردم داده شود.

بادامچیان: اینکه کسی در دوران شهردار بودنش از زباله برق تولید می کند؛ حالا هرچقدر هم ولي خیلی خوب است. این نشان می دهد که او می تواند در مقام ریاست جمهوری این موضوع را ادامه بدهد و موفق تر باشد. البته من قصد دفاع از آقاي قالیباف را ندارم اما به جای اینکه او را متهم کنیم، می توانیم با متانت و اخلاق بگوییم. نظر بسیاری از دوستان متخصص این است که در عرض یک سال نمی شود 5 میلیون شغل ایجاد کرد. البته می شود با یک برنامه دقیق و بلند مدت که آقای میرسلیم در نظر دارد به این میزان ایجاد شغل مناسب هم برسیم. اما اینکه این موضوع را برای تخریب استفاده کنیم درست نیست.

من هرگونه تخریب را بد می دانم. نامزد حزب موتلفه میرسلیم است و اگر در دو مناظره قبلی اخلاق را رعایت نکرده باشد، درباره آن مي توانيم بحث کنیم. دولت می گوید من رکود را از بین برده ام، اگر اینگونه بوده باید رونق را در زندگی مردم و کارگاه ها و صنعت می دیدیم. میگوید قیمت ها را کنترل کرده ایم. خانم من هر روز از من پول می گیرد و گزارشی از گرانی می دهد. از اول امسال تا الان گوشت، لبنیات و کالاهای اساسی چقدر گران شده است؟ طوری حرف بزنند که توده مردم باورشان شود!

ما با همه دولت ها رابطه داشته ایم و قصد کمک کردن داشته ایم. ما دولت اصلاحات را قبول نداشتیم اما با آن ها همکاری کردیم در دولت های بعدی هم همینطور بود اما آن ها استقبال نکردند. اولین حزبی که خدمت آقاي روحانی رفت ما بودیم که به همراه مرحوم عسگراولادی رفتیم و به آقاي روحانی گفتيم ما آماده ایم که کمک کنیم. آقاي روحانی هم قبول کرد و اما در این 4 سال گذشته نتوانسیتم هیچ رابطه ای بگیریم. او دلش می خواهد فقط با همان نیروهای اصلاح طلب و اعتدالی همکاری کند.

اين مناظره همچنان ادامه دارد.

27219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 663057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =