بازدید استاندار از شرکت پاریزان صنعت و تیراژه ماشین در سمنان

استاندار سمنان به اتفاق اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از دو واحد تولیدی در شهرستان سمنان بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین بهروز اسودی در حاشیه این بازدید گفت: در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و در جهت رفع موانع تولید و رونق اقتصادی ، استاندار و جمعی از اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از شرکت تولیدی پاریزان صنعت شهرستان سمنان بازدید و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات این واحد قرار گرفت.
وی افزود: شرکت پاریزان صنعت در زیربنایی به مساحت 4550 متر مربع در شهرک صنعتی سمنان واقع شده است که با سرمایه گذاری حدود 742 میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه 3160 دستگاه تجهیزات بالا برنده و جابه جا کننده را دارد.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه این شرکت ، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دستگاههای تعمیرگاهی در سطح کشور می باشد اذعان داشت: شرکت پاریزان صنعت توانسته است زمینه اشتغال 120 نفر را در سمنان فراهم نماید.
بهروز اسودی با اشاره به اجرای طرح توسعه این واحد تولیدی تصریح کرد: شرکت پاریزان صنعت همچنین در تولید جک هیدرولیکی و پنوماتیکی خودرویی و دستگاه شبیه ساز حمل و نقل ریلی نیز فعالیت خواهد داشت که برای این بخش در حدود 71 میلیارد ریال سرمایه گذاری و برای 30 نفر شغل جدید ایجاد می شود.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به دیگر برنامه استاندار گفت ، دکتر خباز و اعضای کارگروه همچنین در ادامه از شرکت تیراژه ماشین در سمنان بازدید نمودند.
این مقام مسئول افزود: شرکت تیراژه ماشین در زمینی به مساحت حدود 10850 متر مربع در شهرک صنعتی سمنان واقع شده است که با سرمایه گذاری بیش از 62 میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه 1500 دستگاه لودر و 12هزار عدد قطعات ماشین آلات راه سازی را دارد.
بهروز اسودی با اشاره به اینکه شرکت تیراژه ماشین اولین تولید کننده لودر در سطح استان می باشد که با مشارکت خودروساز خارجی از کشور چین فعالیت می کند اظهار داشت: این واحد تولیدی زمینه اشتغال حدود 36 نفر را در استان فراهم نموده است.
در ادامه این بازدید ها دکتر خباز استاندار محترم و رئیس کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به همراه اعضای کارگروه در نشستی به بررسی مسایل و مشکلات این واحدها پرداخته و تصمیماتی اتخاذ گردید

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 662887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =