ایسنا نوشت: رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری بر ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ایجاد شفافیت و آگاهی دادن به مردم تاکید کرد.

حجت الاسلام ناطق نوری امروز در دیدار جمعی از پیشکسوتان و رؤسای فدراسیون های ورزشی، گفت: ورزشکاران ما موفق به کسب افتخارات عدیده ای در میادین مختلف ورزشی شده اند اما واقعیت این است که متأسفانه توقعات به حق جامعه ورزشی کشور هنوز به طور کامل برآورده نشده و این حوزه نیازمند توجه ویژه مسئولین است.

وی با بیان اینکه ورزش نقش مهمی در فرهنگ سازی داشته و می تواند پیام آور صلح و دوستی باشد، افزود: یکی از مسایلی که باعث عدم رضایت ورزشکاران و ورزش دوستان در سال های گذشته شده، انتصاب مدیران غیر متخصص در امر ورزش بوده است.

ناطق نوری خاطر نشان کرد: ما پیش تر در کنار تحریم های اقتصادی، تحریم سیاسی نیز بودیم و تمامی این تحریم ها جامعه را دچار تشویش، تنش و اضطراب کرده بود و خدا را شکر که در این 4 سال اخیر این وضعیت رو به بهبود است و ان‌شاءالله با تداوم دولت جناب آقای روحانی، جامعه دارای آرامش بیشتری شود.

وی تاکید کرد: این دولت تهدیدهای خارجی زیادی را شناسایی و از طریق دیپلماسی مناسب آن را برطرف نمود.

رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری تصریح کرد: مناظره نقش خوبی برای افزایش آگاهی مردم ایفا می کند و بنده معتقدم باید واقعیات را به طور صادقانه و با زبان ساده و ملموس به مردم منتقل کرد. استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ایجاد شفافیت و آگاهی دادن به مردم نیز ضمن رعایت اصول اخلاقی و انصاف، می بایست مورد توجه قرار گیرد تا انشاالله شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو باشیم.

29219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 662874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =