شورای شهر تهران چقدر توانست بر شهرداری نظارت کند؟/ مناظره آنلاین در کافه خبر

ساعتی پس از ظهر امروز،‌ مناظره‌ای میان دو عضو فعلی شورای شهر تهران برای بررسی عملکرد پارلمان شهری در ۴سال گذشته برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آستانه انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا، عملکرد شورای شهر تهران در دوره چهارم با انتقادات مختلفی روبروست. مهمترین آنها، نظارت ناقص بر شهرداری و مدیران شهری است. 

برای بررسی عملکرد شورای شهر چهارم، ساعتی پس از ظهر امروز، مناظره‌ای را میان محمد حقانی، عضو اصلاح طلب شورا و علیرضا دبیر، عضو اصولگرای شورای شهر در کافه خبر برگزار می‌کنیم. علیرضا دبیر سابقه دو دوره حضور در شورای شهر و محمد حقانی علاوه بر حضور در شورای شهر، سابقه مدیریت شهری در دهه ۶۰ و ۷۰ هم دارد.

این مناظره را می توانید به صورت زنده از سایت، کانال تلگرام و حساب اینستاگرام خبرآنلاین ببینید.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 662528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
    0 0
    واقع بینانه و صادقانه هیچی...پوپولیستی : صبح تا شب برتمام تحرکات شهرداری هم نظارت داشتند
  • بهرام A1 ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
    0 0
    از شوری شهر همان بس که بودجه 34 میلیارد ومانی دارد و رییس اش میگوید کل حقوق پرسنل و اعضا و پول اب و برق و کاغذ بشود 1.5 میلیارد تومان بعد مجری خبر ساعت 18:30 میپرسه مابقی چیست میگوید هزینه است و سند اش موجود..... خود شوری شهر شفاف نیست حالا بیاد برای شهرداری ... کسانی که انجا هستند چقدر در تخصص امور شهری حرف دارند بزنند مثلا اقای کشتی گیر بساز و بفروش یا وزنه بردار و تکواندو کار ... کسان دیگر هم از قبل انجا بودن یک چیزهایی شنیدند و مثلا برنامه ریزی شهری و... غیره کرده اند چگونه جواب میدهند به مالک یوم الدین...
  • مژگان IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
    0 0
    این که مناظره نمیخواد یعنی معلوم نیست؟؟؟ خودشون نمیدونن به جز گرون کردن هر سال کرایه وسایل حمل و نقل عمومی و گفتن من نبودم شهراداری بود من که چیز دیگه ای ندیدم اونجا مثل پارک های محلی میمونه که بازنشسته میشینن وقتشونو میگذرونن هرکی از کارش بازنشسته شده عضو شواری شهره شواری از کار افتادگان
  • بی نام A1 ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
    0 0
    دوستان میتونن فیلم صحبتها و اعتراف چمران درمورد شهرداری بعداز ۱۳ سال و جواب آقای آخوند زاده ببیند ، فایل تصویریش هست ،
  • بی نام A1 ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
    0 0
    مخصوصاًچمران مانع همه نظارت شد