فارس نوشت: رضایتمندی ناظران کنفدراسیون والیبال آسیا و سایر مسئولان فنی مسابقات آسیایی والیبال از نحوه میزبانی استان اردبیل فراهم شده است.

نادر فلاحی با اشاره به اینکه تیم ملی استرالیا با قبول شکست در مقابل ازبکستان در جایگاه یازدهم این مسابقات قرار گرفت، اظهار کرد: ازبکستان برای تصاحب جایگاه نهمی مسابقات، باید در روز یکشنبه در مقابل سریلانکا قرار بگیرد.

وی افزود: مطابق با اعلام ناظر کنفدراسیون والیبال آسیا و سایر مسئولان فنی، رضایت کاملی از نحوه میزبانی استان اردبیل وجود داشته و امیدواریم تا انتهای این مسابقات نیز به همین شکل پیش رفته و میزبان خوبی برای میهمانان حاضر در این رقابت‌ها باشیم.

رئیس کمیته فنی مسابقات آسیایی والیبال تصریح کرد: مسابقات امروز تعطیل بوده و تیم‌ها استراحت خواهند داشت و بازی‌ها از فردا تا 19 اردیبهشت‌ماه تداوم خواهد داشت.

رئیس کمیته فنی مسابقات آسیایی والیبال بیان کرد: در روز گذشته تیم ملی والیبال ایران بازی بسیار منسجم و کم اشتباهی را در مقابل چین انجام داد و نظرات مثبت بسیاری از کارشناسان را به خود جلب کرد و امیدواریم این روند روبه جلوی تیم ملی تا فینال مسابقات و کسب عنوان قهرمانی ادامه داشته باشد.

فلاحی با اشاره به اینکه تماشاگران حاضر در مسابقات سنگ تمام گذاشتند، افزود: ورزش دوستان اردبیلی بار دیگر ثابت کردند که از بهترین‌ها هستند و هیچ موقع نمایندگان ورزشکار کشور خود را فراموش نخواهند کرد.

وی با تقدیر از نظم به وجود آمده در سکوهای تماشاگران، یادآور شد: تابدین‌جای کار تیم‌های ملی ایران، ژاپن، چین و چین تایپه از تیم‌های قدرتمند و مدعی این مسابقات نشان دادند.

رئیس کمیته فنی مسابقات آسیایی والیبال با اشاره به زمان انجام مسابقات، خاطرنشان کرد: از ساعت 10 صبح فردا تیم ملی سریلانکا در مقابل ازبکستان، ژاپن با مالزی در ساعت 12:30 دقیقه، تایلند و پاکستان ساعت 15، تیم ملی ایران و قزاقستان ساعت 17:30 دقیقه و در آخرین بازی نیز چینی‌ها در مقابل چین تایپه بازی خواهند کرد.

فلاحی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: با برگزاری منظم این رقابت‌ها و استقبال کم‌نظیر ورزش دوستان اردبیلی، احتمال میزبانی از سایر مسابقات بین‌المللی در اردبیل قوت گرفته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 662460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =