برگزاری پرشور جلسات مردمی کانون‌های ایلات و عشایر در شهرستان‌ها

رییس کانون ایلات و عشایر ستاد اصلاح طلبان از برگزاری پرشور جلسات کانون های ایلات و عشایر در شهرستان های استان خبر داد و گفت : جلسات معارفه برای اعضا اصلی کانون در دهم اردیبهشت ماه جاری در شورای مرکزی کانون ایلات وعشایر( ستاد اصلاح طلبان) در فضایی صمیمانه برگزار شده است

مریم مهری: غلامرضا اریانی افزود : در این جلسه جناب اقای احمدیان به تعیین خط مشی های کلی حزب پرداختند و رهنمودهای لازم را جهت فعالیتهای حزبی به اعضای گروه ، اعلام کردند تا درسایه الطاف خداوند وهمکاری صمیمانه کلیه افراد گروه، انتخاباتی پرشورتر ازپیش راشاهد باشیم وی ادامه داد: در پایان این جلسه کلیه اعضای کانون حمایت همه جانبه خود از جناب دکتر روحانی و حضور پرشور در انتخابات را اعلام نمودند.

اریانی خاطر نشان کرد : در جلسه مذکور همچنین جناب اقای کاویان معاونت محترم حزب پیرامون هرچه بهتر برگزار کردن فعالیتهای تبلیغاتی وحمایت همه جانبه از جناب دکتر روحانی بیاناتی ایراد فرمودند .

لازم به ذکر است اسامی نمایندگان ایلات و طوایف محترم متعاقبا اعلام می گردد.

برگزاری جلسه کانون ایلات و عشایر در پلدختر
رییس کانون ایلات و عشایر ستاد اصلاح طلبان در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری جلسه کانون ایلات و عشایر در شهرستان پلدختر اشاره کرد و گفت: در این جلسه آقای بیژن فیضی رییس کانون ایلات و عشایر شهرستان پلدختر نیز به پیروی از منویات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات به سخنرانی پرداخت.

اریانی اضافه کرد: جلسه کانون ایلات وعشایر حزب اعتدال و توسعه شهرستان پلدختر با حضور پرشور جمعی ازنیروهای مردمی برگزار گردید.

وی ادامه داد : در این جلسه رییس کانون ایلات و عشایر درشهرستان پلدختر به بیان دیدگاهها وخط مشی اصلاح طلبان پرداخت و هدف از تشکیل این کانون وحمایت های لازم در مورد انتخابات اینده را تشریح نمودند.

اریانی تصریح کرد: افراد حاضر درجلسه بعنوان اعضای کانون حمایت قاطع خود را از دکتر روحانی اعلام نموده و عنوان کردند که تمام سعی وتلاش خود را درجهت بیان دیدگاهها وحضور گسترده اقشار مختلف جامعه وحمایت از دکتر روحانی بکار گیرند.

وی گفت : در این جلسه اقای دکتر ایمانی پزشک متعهد و دلسوز شهرستان به بیان نقطه نظرات و راهکارهای لازم جهت فعالیت های انتخاباتی دکتر روحانی درشهرستان پلدختر پرداختند.

برگزاری جلسات کانون ایلات و عشایر در نورآباد
رییس کانون ایلات و عشایر اصلاح طلبان استان همچنین از برگزاری جلسات این کانون در نورآباد خبر داد _و گفت: جلسه شورای مرکزی کانون ایلات وعشایر ستاد اصلاح طلبان شهرستان نوراباد نیز با هماهنگی ریس کانون ایلات و عشایر استان ،تشکیل شده است.

اریانی اظهار کرد: در این جلسه که اعضا شورای مرکزی از فعالان سیاسی شهرستان نو ر اباد هستند، اقای زمانی ریس کانون شهرستان ضمن مشارکت حداکثری تمام مردم وحمایت همه جانبه از جناب اقای دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر وروستا اقدام به سخنرانی نموده و همچنین مصوب گردید نسبت به عضو گیری در روستا های شهرستان اقدام گردد.

برگزاری جلسه کانون ایلات و عشایر در بروجرد
رییس کانون ایلات و عشایر اصلاح طلبان همچنین از برگزاری جلسه شورای مرکزی کانون ایلات وعشایر حزب اعتدال و توسعه شهرستان بروجرد توسط اقای شاهوردی خبر داد.

اریانی افزود: در این جلسه باشکوه که از تمام طوایف شهرستان بروجردحضور داشتند، اقای شاهوردی حمایت همه جانبه تمام روستاییان و طوایف شهرستان بروجرد از جناب اقای دکتر روحانی را اعلام نمودند

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 662115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =