وزیر راه و شهرسازی در کادنال تلگرامی خود جان باختن تعدادی از کارگران زحمتکش در حادثه دلخراش معدن زمستان یورت واقع در آزادشهر استان گلستان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیام تسلیت عباس آخوندی برای درگذشت تعدادی از کارگران معدن یورت در آزادشهر استان گلستان به شرح زیر است: 

بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به ‌درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار

تمام ایران امروز در سوگ از دست دادن فرزندان خویش است. فرزندانی زحمت‌کش و پاک‌سرشت. مردانی که برای یک زندگی شرافتمندانه چنین مخاطراتی را متحمل شدند و هیچ‌گاه باری بر جامعه نبودند. مردان توانمندی که از دل سیاهی معدن روسپید بیرون می‌آمدند. آنان با کار و تلاش طاقت‌فرسا به سپیدارهای استواری بدل شدند که حیاتشان موجب آبادانی ایران‌شهر بود و مرگشان مایه افتخار فرزندان ایران. برق چشمانشان و بازوان فولادینشان نشان از عزمی بی‌ادعا داشت که کوه را به کرنش وا می‌داشت.

اینک، ما در برابر این عزیزان آرمیده بر ابرِ رحمت خدایی فروتنانه تعظیم می‌کنیم و به دستهای بخشنده و قلبهای گرم و پیشانی بلندشان درود می‌فرستیم.

اینجانب به عنوان یک ایرانی و به سهم خود، با خانواده جانباختگان عزیز همدردی می‌کنم و در غمِ آنان شریک هستم و برای خانواده سرافراز آنان بردباری و پاداش نیکو از درگاه خداوند منان آرزومندم.

 

35224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 661904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =