۰ نفر
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳

لیگ برتر شانزدهم در حالی به پایان رسید که سیاه‌جامگان و سایپا در لیگ برتر ماندنی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته سی ام و پایانی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور عصر پنج‌شنبه و به صورت همزمان در نقاط مختلف کشور برگزار شد و در نهایت با پایان 8 دیدار، لیگ شانزدهم هم به پایان رسید.

سیاه جامگان 1-0 پرسپولیس

شاگردان میثاقیان توانستند با سوپر گل روح الله سیف اللهی در دقیقه 48 پرسپولیس کم انگیزه را ببرند و در لیگ بمانند.

گسترش فولاد 1-0 صنعت نفت آبادان

یکی از دیدار های کم اهمیت امروز با تک گل لوسیانو پریرا در دقیقه 37 به سود تبریزی ها به پایان رسید.

سایپا 1-0 ماشین سازی تبریز

شاگردان فرکی در دقایق پایانی توانستند از سد ماشین سازی بگذرند و در لیگ برتر بمانند.

فولاد 1-2 پیکان

شاگردان نعیم سعداوی نتوانستند در هفته پایانی لیگ پیکان را شکست دهند. آن ها با تک گل ایوب والی از روی نقطه پنالتی از حریف جلو افتادند اما مهدی شیری هم با دو ضربه پنالتی برد تیم جلالی را رقم زد.

ذوب آهن 2-0 پدیده

ذوب آهن هم توانست لیگ را با برد تمام کند تا با روحیه بالایی پا به جدال حساس آسیایی مقابل الاهلی بگذارد. مهدی رجب زاده و محمدرضا حسینی برای ذوب گلزنی کردند.

تراکتورسازی 1-0 نفت تهران

پیش درآمد فینال حذفی در آخرین دقایق بازی به نفع تبریزی ها به پایان رسید.در این بازی لوسیانو ادینیو که گفته بود این آخرین بازی اش برای تراکتورسازی است در دقیقه 94 برای تیمش گل زد اما از آنجایی که استقلالی ها موفق به شکست دادن سپاهان شده بودند آنها نتوانستند عنوان نایب قهرمانی را از آن خودشان کنند.

صبای قم 1-2 استقلال خوزستان

شاگردان مرفاوی نتوانستند از این بازی حساس خانگی امتیازی کسب کنند. میثم مجیدی از روی نقطه پنالتی برای صبا گل زد و علی اصغر عاشوری هم با دو گلی که زد آبی های خوزستان را به برد رساند.

استقلال 2-1 سپاهان

جذاب ترین بازی هفته آخر لیگ در استادیوم آزادی به سود استقلالی ها به پایان رسید. میلاد محمدی در دقیقه 40 سپاهان را پیش انداخت اما ضربه سر تماشایی جابر انصاری در دقیقه 60 و سوپرگل فرشید باقری در دقیقه 85 کاری کرد که علی منصور و تیمش در نهایت در پله دوم لیگ قرار بگیرند.

.

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 661733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =