نصر نوشت: مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی از راه اندازی اپراتور تلفن همراه "آذرسل" توسط این باشگاه خبر داد.

مصطفی آجورلو در جلسه هم‌اندیشی روسای اتحادیه‌های صنفی در حوزه اقتصادی باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: مردم باید بدانند که شما برای کمک به تراکتورسازی آمدید. من هرگز دستم را مقابل کسی دراز نکردم و امروز برای گرفتن پول از شما اینجا جمع نشده‌ایم بلکه قصد ما انجام یک کار مشارکتی است.

وی افزود: امروز فوتبال یک کار اقتصادی می‌کند. این هفته ما قراردادی امضا می‌کنیم و طرح "آذرسل" را راه‌اندازی می‌کنیم که می‌تواند در کنار سایر اپراتورهای تلفن همراه فعالیت کند. ما از هواداران تراکتور درخواست خواهیم کرد برای ارتباطات خود از "آذرسل" استفاده کنند که کمک به تراکتور باشد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: اگر ما از 2 میلیون هوادار خواهش کنیم از سیم‌کارت تراکتوری استفاده کنند باشگاه با این 2 میلیون نفر سود زیادی می‌کند که این یک کار اقتصادی است. اگر 5 میلیون نفر "آذرسل" استفاده کنند آیا این باشگاه مشکل مالی دیگری خواهد داشت؟

آجورلو گفت: باشگاه در حال حاضر 20 میلیارد تومان بدهی دارد و ما برای جبران این بدهی‌ها از بیمه رازی و بیمه ایران نیز بهره می‌بریم. ما همچنین با بانک کوثر به توافق رسیدیم و در حال حاضر هواداران می‌توانند در این بانک افتتاح حساب کرده و به تیمشان کمک کنند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: از فصل آینده هر آب‌معدنی کولاک که به نام تراکتور به فروش برسد سودش به باشگاه می‌رسد. ما چنین طرح‌های اقتصادی داریم.

وی تأکید کرد: در آذربایجان می‌توان کارهای بزرگی کرد و اگر کارخانجات با تراکتور همراه شوند می‌توان کارهای بزرگی کرد.

آجورلو اظهار داشت: ما به جوان‌ها بها می‌دهیم و باید برای هواداران خواسته‌های آن‌ها را برآورده کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: 90 درصد مردم ما امروز با کارت‌های بانکی خرید می‌کنند و از پول نقد استفاده نمی‌کنند.

برای این ما با دستگاه "پز" قرارداد بستیم و اگر بتوانیم در تبریز و سایر شهرهایی که تراکتور هوادار دارد از این دستگاه استفاده کنیم از این "پز" می‌توان سالانه میلیاردها درآمد کسب کرد.

وی افزود: ما حتی می‌توانیم با درآمدهایی که برای تراکتور کسب می‌کنیم مدرسه‌سازی کنیم یا در کارهای خیریه همکاری کنیم که این کار اقتصادی زمان‌بر است و برای رسیدن به این مهم نیازمند حمایت اصناف تبریز هستیم.

آجورلو تأکید کرد: اگر در همه‌جا از دستگاه‌های پز تراکتور استفاده شود می‌توانیم کارهای بزرگی کنیم. ما برای اقتصادی کردن این تیم آمدیم.

وی گفت: ما تا امروز مبلغ زیادی بدون اینکه کسی ریالی به ما کمک کند برای این باشگاه آوردیم ولی از عملکردمان راضی نیستیم چون معتقدم باید صدها میلیارد به این باشگاه پول می‌آوردیم. من نمی‌خواهم شما بزرگواران به باشگاه کمک مالی کنید بلکه می‌خواهم به اعضای اتحادیه خود سفارش کنید که از دستگاه‌های پز تراکتور استفاده کنند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: من به شهید باکری بدهکارم و امیدوارم با قهرمانی تراکتور مردم آذربایجان را خوشحال کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 661633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =