۰ نفر
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵

امیرحسین بهاج در کتاب «دارم هوای عاشقی» سیر تحولی سالکی را بیان می‌کند که از طریق آشنایی با پیری، قدم‌به‌قدم راه می‌پیماید و ذکر می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتابِ «دارم هوای عاشقی» نوشته امیرحسین بهاج توسط نشر داستان منتشر و در سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران رونمایی شد.

این کتاب با بیانی خاص از داستان‌های عرفانی به شرح حالات پیر و مرید می‌پردازد و در آن حالاتی برای سالک که در مراقبه به آن مانترا می‌گویند تجربه می‌شود.

نویسنده در این کتاب سیر تحولی سالکی را بیان می‌کند که با آشنایی با پیری، قدم‌به‌قدم راه می‌پیماید و ذکر می‌گیرد و با تجربیاتی که پیرامون خود مشاهده می‌کند، راه را می‌پیماید.

اميرحسين بهاج تجربياتی همچون مجموعه داستان «رنگ‌ها آواز می‌خوانند»، مجموعه شعر «کوچه‌های بی‌چكاوک» داستان كودک و نوجوان «برف‌دونه» را در کارنامه ادبی خود دارد و كتاب «دارم هوای عاشقی» تالیفی متفاوت از او حساب می‌شود.

این کتاب در غرفه نشر داستان در نمایشگاه بین‌المللی تهران واقع در شهر آفتاب آماده عرضه به علاقه‌مندان کتاب و کتاب‌خوانی خواهد بود.

57242

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 661453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاطمه عبدی IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
    14 0
    جالب بود . درود بر شما . لطفا با آقای مهدی اصغری عظمی متخلص به معین تبریزی ، جوانترین شاعر غزلسرای دوزبانه معاصر کشورمون که متولد سال 74 هستند و 3 کتاب چاپ شده هم دارند مصاحبه کنید . واقعا جوانان پر استعدادمون باید شناخته بشند . سپاس از خبرآنلاین به خاطر ایجاد این فرصت ها . خدا یار و نگهدارتان