با کمک ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر یک خانواده بی بضاعت که به دلیل عدم تامین اجاره منزل و جواب کردن صاحب خانه شب ها را در خودروی خود سپری می کردند، صاحب خانه شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ جهانگير كريمي  معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اظهار  داشت: حس انسان دوستي و محبت به هم نوعان و پيروي از سيره ائمه اطهار (ع) يكي از خصلت هاي ويژه پليس در نظام جمهوري اسلامي است كه آن را با پليس ديگر كشورها متمايز مي كند.

وي افزود: در همين زمينه چندي پيش ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان خميني شهر از بي خانمان شدن يك خانواده بي بضاعت در يكي از محله هاي اين شهر مطلع شدند كه به دليل عدم تامين اجاره بهاء منزل خود و جواب كردن صاحب خانه ، مجبور شده بودند شب ها را در خودروي خود سپري نمايند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: پس از اطلاع از اين موضوع ، معاون عمليات و تعدادي از ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان تمام تلاش خود را براي تامين مكان مناسب براي اين خانواده بكار بسته و آنها را مدتي در مكاني مناسب اسكان مي دهند.

سرهنگ كريمي خاطر نشان كرد: سرانجام با همكاري اين ماموران و مطلع نمودن فرمانداري و شوراي شهر و با كمك اداره بهزيستي و كميته امداد، يك واحد مسكوني مناسب براي اين خانواده تهيه مي شود.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان با بيان اينكه عدم تامين مسكن براي اين زن ممكن بود آسيب ها و خطراتي را براي آنها به دنبال داشته باشد با تقدير از اين كار خداپسندانه ماموران پليس گفت: امروز كمك به تامين مسكن، اشتغال، ازدواج ، ترك اعتياد معتادان، جلوگيري از بروز طلاق و رفع نيازهاي مادي و معنوي خانواده هاي آسيب ديده و در معرض آسيب، وظيفه ديني، ملي و انساني همه ماست چرا كه با اين كارها مي توانيم جامعه اسلاميمان را در برابر آسيب هاي اجتماعي مصون نگه داريم.

گفتني است، خانواده مذكور طي تماس با سامانه 197 فرماندهي انتظامي استان اصفهان با اشاره به مشكل خود و بي خانمان شدنش از همكاري ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان خميني شهر كه توانستند مبالغي را تامين و يك واحد مسكوني براي آنها خريداري نمايند تقدير كردند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 661332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =