رئیس فدراسیون فوتبال امروز با بانوان ملی‌پوش فوتسال کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال امروز (سه‌شنبه) با اعضای تیم ملی فوتسال بانوان ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبانیه عنوان کرد: شرایط مناسب در تیم ملی فوتبال بزرگسالان، راهیابی تیم فوتبال ساحلی به جمع هشت تیم برتر جهان و موفقیت نوجوانان و جوانان در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا و راهیابی به جام جهانی، نشان‌دهنده وضعیت مناسب فوتبال در کشور ماست و به زعم من حال فوتبال کشور خوب است.
تاج در ادامه افزود: نگاه ما در فدراسیون فوتبال نگاه اقتصاد مقاومتی است. خوشبختانه با شرایطی که از لحاظ مالی داریم، با حداقل هزینه اول آسیا هستیم.
رئیس فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: شما دختران ایران زمین با حفظ شئونات اسلامی در میادین و صحنه‌های بین‌المللی حضوری موفق داشته باشید و امیدوارم با قدرت نشان دهید که می‌توانید در عرصه‌های مختلف عملکرد موفق داشته باشید.
در ادامه غلامحسین زمان آبادی، مسئول فرهنگی فدراسیون استفاده از هوش ایرانی در فوتبال که نه تنها یک کار فنی بلکه یک هنر انسانی است و استفاده از کار اضافه در تمرینات را عامل برتری و موفقیت عنوان کرد و افزود: کسانی که به قله‌های قهرمانی دست پیدا می‌کنند، بیشتر از وظایف خود در تلاشند.
در پایان دکتر لیلا صوفی‌زاده از رئیس فدراسیون درخواست استفاده از مشاوران فنی در تقویت تیم ملی فوتسال را داشت که مقرر شد بررسی‌های لازم در این زمینه صورت گیرد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 661058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =