صدور مجوز ۲ آموزشگاه موسیقی و خوشنویسی در  زنجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: مجوز پنج‌ ساله آموزشگاه موسیقی«نوا» و مجوز یک‌ساله آموزشگاه خوشنویسی«نور» در شهرستان زنجان صادر شد.

ایرانه حیدری در این باره به خبرآنلاین افزود: سال گذشته مجوز یک‌ ساله آموزشگاه موسیقی «نوا» با مدیریت فرزاد صیدی صادر شده بود که اینک به دلیل حضور موثر در عرصه موسیقی استان و جذب هنرجویان مستعد در این رشته، مجوز پنج‌ ساله این آموزشگاه صادر شده است.

حیدری با اشاره به سوابق هنری وی، ادامه داد: حضور در گروه‌های ارکستر ملی و همکاری در اجرای کنسرت موسیقی ژاپنی کیتارا با عنوان جاده ابریشم از جمله سوابق درخشان این هنرمند است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان همچنین با اشاره به صدور مجوز آموزشگاه خوشنویسی به مدیریت صادق نوری گفت: وی از خوشنویسان توانمند استان بوده و سوابق درخشانی در کارنامه هنری خود دارد.

حیدری از علاقه‌مندی این هنرمند خوشنویس به تاسیس آموزشگاه خوشنویسی یاد کرده و ادامه داد: مجوز یکساله آموزشگاه "نور" صادر شده و اینک در حال جذب هنرجو است. صادق نوری پیش از این به عنوان مدرس در انجمن خوشنویسان زنجان فعالیت داشته و در چندین جشنواره صاحب عناوین برتر شده‌ است. اینک نیز آموزشگاه وی جزو معدود آموزشگاه‌های فعال در حوزه خوشنویسی است.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 660910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =