شهردار اردبیل از آغاز فعالیت شبانه در کارگاه پروژه پل روگذر ایستگاه سرعین - میدان قدس خبر داد .

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین از اردبیل؛ حمید لطف اللهیان در جریان بازدید از فعالیت شبانه پروژه پل روگذر ایستگاه سرعین - میدان قدس، اظهار کرد: با آغاز عملیات شبانه آرماتوربندی فاز SQ (میدان بیضی شکل) در بالادست پروژه پل روگذر ایستگاه سرعین - میدان قدس، فعالیت‌های کارگاه این پروژه عظیم عمران شهری شبانه روزی شد .

وی تصریح کرد: در بالادست این فاز تا کنون حدود ۸۰ تن میلگرد به کار رفته و برای تکمیل عملیات آرماتوربندی همین بخش نیز تا ۳ روز آینده حدود ۲۵ تن میلگرد به طور شبانه روزی مورد استفاده قرار می گیرد .

لطف اللهیان افزود: این بخش از عرشه فاز SQ با پیشرفت بیش از ۹۰ درصد با سرعت مناسب در حال تکمیل شدن است و از سه روز آینده نیز عملیات بتن ریزی در این بخش آغاز می شود .

شهردار اردبیل خاطرنشان کرد: بخش پایین دست فاز SQ (میدان بیضی شکل) نیز با پیشرفت ۹۰ درصدی در عملیات قالب‌بندی و پیشرفت ۲۰ درصدی آرماتوربندی به همراه فازهای A و B پروژه پل روگذر ایستگاه سرعین - میدان قدس با اتمام مراحل فنداسیون و در حال تکمیل بودن عملیات بتن‌ریزی، به طور همزمان با بخش بالادست این پروژه به صورت شبانه روزی در حال اجرا می باشد .

لطف اللهیان همچنین تاکید کرد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته و تعهدات پیمانکار طرح، شهرداری اردبیل تلاش دارد فاز SQ (میدان بیضی شکل) پروژه پل روگذر ایستگاه سرعین - میدان قدس را تا پایان شهریور ماه سال جاری به بهره برداری برساند .

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 660635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =