در ۱۰ اردیبهشت، پربازدیدترین اخبار به قتل مدیر یک شبکه ماهواره‌ای در استانبول و پس‌لرزه‌های مناظره‌های انتخاباتی مربوط بود.

در سرویس سیاسی، فرمایشات امروز رهبر معظم انقلاب، بسیار مهم و البته پربازدید بود. ایشان فرمودند: هرگز نمی‌گویم به چه کسی رأی بدهید. ایشان توصیه های زیادی هم درباره امانت بودن آرای مردم برای مسئولان داشتند.

در این سرویس همچنین روایت علم‌الهدی از پاسخی که رهبر انقلاب درباره کاندیداتوری ابراهیم رئیسی دادند، پربازدید شد. همچنین مشخص شد قالیباف با متهم حمله به سفارت عربستان چه سر و سری دارد.

در سرویس اقتصادی نقد اقتصاددان جوان ایرانی در موسسۀ فن‌آوری استیونس آمریکا پربازدید بود. همچنین در این سرویس با معرفی مقصر اصلی تعطیلی زنجیره‌ای کارخانه‌ها  بخشی از نظام اقتصادی کشور روشن شد. یک اقتصاددان هم درباره سخنان اخیر برخی چهره ها گفت: شارلاتانیسم اقتصاد ایران را رها نمی‌کند!

در سرویس فرهنگ و هنر این خبر ترکید که مدیر شبکه جِم به قتل رسید! همچنین گزارشی درباره کارگردان‌هایی که فیلم‌های تبلیغات ریاست‌جمهوری ساخته‌‌اند بازدید زیادی داشت. در این سرویس مشکلات ساخت یکی از بزرگ‌ترین آثار تاریخ سینمای جهان هم مورد بررسی قرار گرفت.

در سرویس جامعه توضیح اژه ای درباره حضور یکی ازمعاونان قوه‌قضاییه در ستاد انتخاباتی بازدید زیادی داشت. همچنین پاسخ مسجدجامعی به ادعای قالیباف در مورد دستور تعطیلی شورایاری‌ها توسط دولت جای تعجب داشت. اینطور که وزیر اسبق ارشاد می گوید باز هم قالیباف، دروغ گفته است. در این سرویس روایت دختران از آزار جنسی و اینکه چرا وقتی مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند، آن را پنهان می‌کنند پربازدید بود.

در سرویس بین الملل برای مخاطبان مهم بود بدانند ایرانی ترور شده در استانبول که بود؟ خط و نشان کشیدن کره‌شمالی هم پربازدید بود. اون گفت: به رژیم صهیونیستی رحم نخواهیم کرد! در این سرویس مشخص شد "زنان" بیشتر به داعش تمایل دارند یا "مردان"!

در سرویس آی.تی گوشی بازها با هک نشدنی‌ترین گوشی هوشمند جهان آشنا شدند.

همچنین در سرویس طنز و کاریکاتور تذکر احمدی‌نژاد به قالیباف درباره مناظرات بسیار پربازدید بود.

57231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 660271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =