مردم برای نجات دریاچه ارومیه به جای امیدواری به مسئولان، دعا کنند

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در آذربایجان‌غربی گفت: اعتقاد داریم برای احیای دریاچه ارومیه باید بجای امیدواری به مسئولین، به دعا و اجابت از خداوند اتکا کنند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، نصرالله اسداللهی در نشست خبری تشریح برنامه‌های ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی که در دفتر خبرگزاری تسنیم این استان برگزار شد گفت: اوضاع کشور بسیار حساس است و در این میان باید با انتخاب شایسته بدنبال بهبود اوضاع کشور باشیم.
وی افزود: اعتقاد داریم برخلاف اعتقاد برخی مبنی بر "برجام خطر نظامی را رفع کرد"، جنگ اصلی نظامی نیست.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: معتقدیم لطف امام زمان شامل حال مردم ایران است و انقلاب اسلامی بعنوان زمینه ساز ظهور ایشان و اسلام حقیقی در جهان بوده و ما نیز باید بجای اعتماد به دشمن نظام به خودمان اتکا کنیم.
اسداللهی گفت: حجت الاسلام رئیسی قرار است بعد از ۲۰ اردیبهشت ماه در سفر تبلیغاتی خود به استان های آذربایجان شرقی و غربی سفر کند.
وی در پاسخ به پیگیری مسئله لغو کنسرت در مشهد درصورت انتخاب حجت الاسلام رئیسی افزود: هنر مسئله مهمی در اسلام است و باید از هنر برای رسیدن به اسلام هنری بهره برد و مخالفت ایشان با ابتذال است.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در آذربایجان‌غربی در پاسخ به سوالی در مورد برنامه های ایشان در صورت انتخاب در مورد دریاچه ارومیه تصریح کرد: حجت الاسلام رئیسی در صورت انتخاب برای احیای این دریاچه تلاش خواهند کرد ولی برخی اتفاقات دست انسان نیست و مردم بجای نگاه به تلاش مسئولین به دعا متوسل شوند.
اسداللهی در مورد برنامه دولت رئیسی در مورد فیلترینگ گفت: حجت الاسلام رئیسی اعتقاد دارند، فیلترینگ چاره ساز نیست و باید آزادی حفظ شود.
وی اضافه کرد: حجت الاسلام وعده توخالی نمی دهد.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در آذربایجان‌غربی در مورد سیاست های ایشان درمورد اتفاقات رخ داده در جامعه بین المللی علیه ایرانیان تصریح کرد: دلیل حضور ایشان برای انتخابات ریاست جمهوری برای حفظ کردن کرامت بوده است زیرا جناب رئیسی بالاتر از ریاست جمهوری است لذا عقیده داریم نباید درمقابل دشمن عقب نشینی کنیم.
اسداللهی در پاسخ به سوالی در مورد مطالب مندرج در فضای مجازی درمورد عدم پرداخت مالیات توسط آستان قدس گفت: ایشان یک فرد قانونمند است و نمیتوان ایشان را با پول خرید و در صورت انتخابشان بر اساس قانون عمل خواهند کرد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 660244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =