۰ نفر
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
آخرین حرف‌های منشا درباره پرسپولیسی شدن

ورزش سه نوشت: مهاجم نیجریه‌ای پیکانی‌ها می‌گوید: تاکنون در رابطه با ادامه دوران بازیگری‌ام با هیچ تیمی مذاکره نکردم و هر آنچه در این باره به میان آمده شایعه است.

گادوین منشا روز گذشته توانست گلی دیدنی وارد دروازه سایپا کند، او با این گل همچنان خود را در سه گلزن برتر لیگ نگه داشت اما با اخطاری که از داور میدان دریافت کرد از حضور در بازی آخر پیکانی ها بازماند. با او در رابطه با تیم آینده اش، پیوستن به پرسپولیسی ها و محرومیت از دیدار آینده پیکان به گفتگو پرداختیم. 

مهاجم 15 گله پیکانی ها در رابطه با بازی روز گذشته برابر سایپا و گلی که در این دیدار به ثمر رساند گفت: بازی خوبی روز گذشته به نمایش گذاشتیم، ما با انگیزه به میدان رفتیم و در نهایت موفق شدیم پیروزی را به دست آوریم، من هم در این بازی گلزنی کردم و گل خوبی که من به ثمر رساندم در ادامه بازی خوب تیم ما بود. 

منشا در رابطه با محرومیتش از دیدار آخر پیکانی ها گفت: متاسفم، من نباید کارت می گرفتم و فکر می کنم داور کارت زرد پوچی به من داد، حرکتی که من کردم مستحق دریافت کارت زرد نبود و فکر می کنم داور در این مورد اشتباه کرد، متاسفم که حالا محروم شدم و نمی توانم در دیدار بعدی به پیکان کمک کنم، از طرفی تعداد گل هایم را هم نمی توانم افزایش دهم. 

او درباره شایعات مذاکره با پرسپولیسی ها و انتخاب تیم آینده اش گفت: من پیشنهادات بسیاری از تیم های ایرانی، تیم های حاشیه خلیج فارس و حتی تیم های نیجریه ای دارم اما تاکنون با هیچکدام از آنها مذاکره ای نکردم، هر صحبتی که درباره مذاکره من با پرسپولیسی ها کذب است و من نه با آنها، نه پیکانی ها و نه با هیچ تیم دیگری مذاکره نکردم، منتظرم تا لیگ به اتمام برسد و سپس با بررسی شرایط و پیشنهادات انتخاب خود را داشته باشم.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 660223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =