فرماندار شهرستان فردیس در حاشیه بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز از عملیات ساخت بیمارستان 160 تختخوابی فردیس گفت: عملیات تأسیس این بیمارستان با رشد قابل توجهی در حال پیگیری و اجرا است

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از روابط عمومی فرماندار شهرستان فردیس، حمیداحدی در حاشیه بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز از عملیات ساخت بیمارستان 160 تختخوابی فردیس گفت :
عملیات ساخت بیمارستان با سرعت چشمگیری در حال اجرا می باشد ، به طوری که در طی 1 ماه چند هزار متر مکعب گود برداری شده است و در هفته آتی عملیات فونداسیون آغاز خواهد شد .
احدی افزود : امیدواریم جهت بهره برداری از این بیمارستان عملیات ساخت آن طی 20 ماه آینده به پایان برسد ، ساخت این بیمارستان از 5 سال پیش تا کنون متوقف شده بود و سپس در دولت تدبیر و امید به نتیجه رسید و اجرایی شد .
وی ادامه داد : ساخت این بیمارستان نوید خوبی برای شهروندان شریف شهرستان فردیس است که امیدوارم با راه اندازی این مرکز مشکلات بهداشت و درمان مردم حل شود .
فرماندار فردیس با اشاره به اینکه عملکرد دولت در بخش بهداشت و درمان فردیس قابل قبول است گفت : طی 3سال گذشته مراکز بهداشتی در شهرستان فردیس 10 برابر شده است . به طوری که 5 مرکز با همت علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان به 50 مرکز ارتقا یافته است .انجام عملیات احداث این بیمارستان و بخصوص میزان پشرفت کار با همت دوستان عزیز قابل ملاحظه بوده است .
وی افزود : اولویت اول ما ، بخصوص در مناطق محروم رفع نیازشهروندان در موضوع بهداشت و درمان است و با توجه به نرخ مهاجرت و افزایش جمعیت شهرستان فردیس در سالیان اخیر، افزایش امکانات بهداشتی و درمانی ضروری است. امیدوارم که در 2 سال آتی به استانداردهای سرانه بیمارستان در شهرستان برسیم .

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 660172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =