10 هزار و 700 کارگر در استان اردبیل ‌از مسکن مهر بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ قاسم رحیمی در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل اظهار کرد: با هدف حمایت از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی پرداخت حق بیمه کارگران در دستور کار قرار گرفته به گونه‌ای که فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به مدت دو سال در واحدهای تولیدی به طور کامل تحت پوشش بیمه قرار داده می‌شوند.

وی با اشاره به این‌که حمایت از اشتغال و تولیدات داخلی در سال جدید با جدیت ادامه خواهد داشت، افزود: تمام تلاش ما برای رسیدن به استقلال در تولیدات داخلی و اشتغالزایی برای جوانان جویای کار است که در این زمینه نیازمند همکاری و مشارکت همه‌جانبه مسئولین و دستگاه‌های اجرایی مربوطه هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با هدف حمایت از مشاغل خانگی به تعداد پنج هزار و 900 فقره مشاغل خانگی از تسهیلات خود اشتغالی مشاغل خانگی بهره‌مند شدند و امیدواریم با اقدامات انجام یافته کارآفرینی در سطح استان اردبیل به حدی ارتقا یابد تا شاهد ایجاد فضای کسب و کار مناسب در سطح استان باشیم.

رحیمی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در رابطه با ارائه مساکن مهر به کارگران نیز اقدامات بسیار مناسبی انجام داده شده و به تعداد 10 هزار و 700 کارگر در استان اردبیل از مسکن مهر بهره‌مند شدند و با پیش‌بینیهای انجام شده ما بقی واحدها نیز تا پایان خرداد ماه به کارگران اعطا خواهد شد.

وی تصریح کرد: سال گذشته زمینه اشتغال برای چهار هزار و 540 نفر در استان اردبیل از طریق کاریابی‌ها فراهم شده است که امیدواریم با اقدامات انجام یافته و مشارکت و همکاری مسئولین مربوطه زمینه اشتغال را در استان بیش از پیش توسعه داده و در این زمینه به تمامی اهداف مورد نظر برسیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =