نشستی با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان، معاونین و دبیر المپیاد اداره کل، کارآموزان المپیاد لرستانی و مربیان آنان ، در سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

به گزارش خبرانلاین لرستان ،رحمن قلاوند مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن تبریک به راه یافتگان به اردوهای تخصصصی مسابقات جهانی مهارت و آرزوی پیروزی و موفقیت برای آنان گفت: هدف همه ما باید اعتلای جایگاه استان باشد و نخستین قدم برای رسیدن به این هدف دست برداشتن از منیت ها و هم‌افزایی است، همه باید حول یک محور و در راستای هدف تعیین شده با تمام توان و بهره‌گیری از پتانسیلهای موجود برای ارتقای جایگاه استان تلاش کنیم و از اقدامات متفرق پرهیز نماییم.
وی افزود: یکی از شاخصهای ارزیابی رؤسای مراکز نحوه عملکرد آنان در حوزه کاری المپیاد می باشد و رؤسای مراکز باید تمام امکانات موجود برای کسب موفقیت را در اختیار کارآموزان قرار دهند و به مربیانی که مستقیما کارآموزان المپیادی را هدایت می‌کنند آزادی عمل کافی داده شود.
قلاوند راه یافتن ۴ کارآموز از استان لرستان را به مرحله دوم اردوهای تخصصی چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت موجب خرسندی دانست و افزود: استان ما دارای یکسری پتانسیل ها و ظرفیتها می باشد و امید است با تلاشهای صورت گرفته به درجه ای از شایستگی در تمامی شاخصهای موردنظر که یکی از آنها نیز المپیاد می باشد، دست یابیم.
مرتضی فرج پور دبیر المپیاد گزارش داد: در این دوره از مسابقات از استان لرستان محمد محبی نژاد در رشته کنترل صنعتی، محمد حسینی راد در رشته طراحی صفحات وب، پوریا نقاش زاده در رشته نقاشی خودرو و دانیال جودکی سلطان آباد در رشته جوشکاری به مرحله دوم اردوی جهانی راه یافته اند.
وی افزود: راه یافتن ۴ نفر از رقابت کنندگان لرستانی به مرحله دوم اردوی جهانی برای اولین بار در استان اتفاق افتاده است و امیدواریم تمامی این ۴ نفر با موفقیت این اردو را به پایان رسانده و بعنوان نفرات برگزیده برای حضور در چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت به ابوظبی اعزام شوند.
در ادامه کارآموزان و مربیان المپیادی پیشنهادات و درخواستهای خود را با مدیرکل مطرح نمودند، سپس معاونین این اداره کل به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم درخصوص تامین تجهیزات و تسهیل در امور کارآموزان و مربیان المپیادی اتخاذ و از آنان تشکر و قدردانی گردید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 655222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =