عکس‌های جالب از سرمربی استقلال در آلمان؛ وقتی علیرضا منصوریان مدل بود

دوران حضور در سن‌پائولی برای علیرضا منصوریان با اتفاقات جالب و ماندگاری همراه بود که او همچنان خاطرات آن را با خود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، سوغات لژیونرهای اواخر دهه هفتاد و اوایل دهه هشتاد برای فوتبال ایران مربی گری بوده است. اگر علی کریمی را کنار بگذاریم که دوران حضور او روی نیمکت تیم ملی خیلی طولانی نشد، از علی دایی گرفته تا مهدوی کیا، پاشازاده، باقری، میناوند و همه آنهایی که مدتی در فوتبال اروپا حضور داشتند در بازگشت به ایران سطوح متفاوتی از مربی گری را تجربه کردند تا سوغات آنها از فرنگ برای فوتبال ایران همین اتفاق باشد.


علیرضا منصوریان سرمربی حال حاضر استقلال نیز از این موضوع استثنا نیست. او که از شرق آسیا تا قلب اروپا تجربه بازیگری دارد بعد از پاس، تیم ملی امید و نفت تهران به استقلال رسید تا او نیز برای آبی های تهرانی که فوتبالش را مدیون آنها است، سوغات داشته باشد.

 


سن پائولی تیم دوم شهر هامبورگ است؛ منصوریان فوتبال خود در آلمان را در این تیم آغاز کرد که در بوندس لیگای دو فعالیت می کرد و توانست با این تیم حضور در بوندس لیگای یک را تجربه کند. منصوریان اما خاطره ای جالب و ماندگار از این تیم دارد.


در روزهای پایانی حضور سن پائولی در بوندس لیگای دو چندتن از بازیکنان این تیم تصمیم گرفتند که در صورت صعود به بوندس لیگای یک موهای سر خود را از ته بتراشند و با صعود این تیم این بازیکنان به قول خود عمل کردند؛ یکی از این بازیکنان علیرضا منصوریان بود که پس از این اتفاق همواره ترجیح داد تا با سری تراشیده در میادین فوتبال و البته در اذهان عمومی ظاهر شود تا سر تراشیده منصوریان که اتفاق از نظر او یکی از نشانه های خوش تیپی اش به سراغ می رود، یادگاری صعود سن پائولی به بوندس لیگای یک باشد. این قول و قرار قدیمی باعث شد تا سرمربی حال حاضر استقلال برای همیشه قید موهای کم پشت خود را بزند و چهره ای جدید برای خود طراحی کند؛ چهره ای که حالا همه او را به آن می شناسند.

 


هم بازی بودن با یک ستاره آمریکایی، دیگر اتفاق جالب توجه دوران حضور منصوریان در آلمان بود که باعث شد سرمربی حال حاضر استقلال روزهای جالبی را در سن پائولی تجربه کند. در روزهایی که دیدار ایران و آمریکا، دیدار قرن بود حضور یک ایرانی و آمریکایی در سن پائولی نیز تبدیل به سوژه بسیاری از اهالی رسانه در آلمان شده بود تا منصوریان و دوست آمریکایی اش برای پر و بال دادن به این موضوع عکس یادگاری نیز بیاندازند.

 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 654094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =