کلنگ‌زنی ساخت آموزشگاه یک کلاسه با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا

با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اموزشگاه یک کلاسه در روستایی در نوراباد ساخته میشود

به گزارش خبرانلاین لرستان: در مراسمی کلنگ ساخت یک باب آموزشگاه یک کلاسه عشایری در روستای حشمت آباد از توابع شهرستان نورآباد بر زمین زده شد.

رئیس آموزش و پرورش عشایری استان لرستان با اعلام این خبر افزود : اعتبار650میلیون ریالی ساخت این آموزشگاه توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) تامین شده است .

نصراله بازگیران خاطر نشان کرد : در راستای جلب مشارکت نهادها ، با تعامل و رایزنی با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) مقدمات احداث این آموزشگاه مهیا شده و با بهره برداری از این آموزشگاه قریب به 10دانش آموز دوره ابتدایی از امکانات مناسب آموزشی بهره مند خواهند شد .

وی در ادامه به ساخت3 باب آموزشگاه تک کلاسه در سال 95 با مساحت 210متر مربع و اعتباری بالغ بر یکهزارو 900میلیون ریال و افتتاح 1باب آموزشگاه3 کلاسه در زمینی به مساحت 300متر مربع ویک هزارو 200میلیون ریال طی روزهای آینده در مناطق عشایری نورآباد با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اشاره کرد و افزود : با ساخت و بهره برداری از این آموزشگاه ها و حذف کانکس های موجود، ضمن بهره مندی 130دانش آموز از امکانات مناسب آموزشی ،کلیه فضاهای آموزشی این منطقه بهسازی می شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 653681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =