ایران نوشت: عصر روز نهم تیر سال 88، پدر و مادر دختر جوانی به‌نام «نسرین» به کلانتری پاکدشت خبر دادند که دختر 23 ساله‌شان صبح زود از خانه خارج شده و دیگر خبری از او ندارند.

 در پی ناپدید شدن این دختر جوان کارآگاهان تحقیق در این‌باره را شروع کردند تا اینکه برادر دختر گمشده در بازجویی‌ها گفت که خواهرش با دو پسر به‌نام‌های محسن و مجید در ارتباط بوده است.

کارآگاهان نیز آنها را دستگیر کردند تا اینکه مجید در بازجویی گفت: چند ماهی بود که با نسرین آشنا شده بودم. البته ارتباط ما بیشتر تلفنی بود. چند بار از نسرین تقاضای دوستی و ازدواج کردم اما او گفت که یک دوست پسر به‌نام محسن دارد و می‌خواهد با محسن ازدواج کند. چند روز بعد محسن با من تماس گرفت و گفت می‌خواهد این دختر را از سرش باز کند و از من خواست با اجرای نقشه‌ای شیطانی کاری کنیم که دیگر این دختر با او تماس نگیرد.صبح روز بعد در تماس تلفنی از نسرین خواستیم که با هم بیرون برویم. او را سوار ماشین کردیم و به حوالی پاکدشت رفتیم. بعد هم من از ماشین پیاده شدم و در اطراف تپه‌های کنار جاده نگهبانی دادم تا محسن با نسرین صحبت کند. پس از چند دقیقه متوجه شدم که آن دو با هم درگیر شده‌اند. وقتی از تپه‌ها پایین آمدم دیدم که محسن با مشت چند ضربه به نسرین زد و بعد با سنگی که در دست داشت به سرش کوبید. بعد هم جسدش را برای اینکه کسی پیدا نکند سوزاندیم اما قبل از سوزاندن جسد نسرین گوشواره‌هایش را برداشتم و به نامزدم هدیه دادم.

با اعتراف هولناک مجید، محسن نیز تحت بازجویی قرار گرفت و او هم به شرح ماجرا پرداخت، بعد هم کارآگاهان را به محل جنایت بردند و آنها با استخوان‌های جسد دختر جوان روبرو شدند.

سرانجام هر دو متهم تحت محاکمه قرار گرفتند و به اتهام قتل عمد و جنایت بر میت به قصاص محکوم شدند و این حکم نیز توسط قضات دیوانعالی کشور تأیید شد. اما با گذشت حدود 8 سال از این جنایت، چندی پیش هر دو محکوم به مرگ با جلب رضایت اولیای دم (پدر و مادر مقتول) و پرداخت 210 میلیون تومان دیه از اعدام گریختند و سپس روز گذشته هر دو جوان از جنبه عمومی جرم محاکمه شدند.

قرار است به زودی قاضی زالی رئیس دادگاه و دکتر اسلامی – مستشار شعبه دوم – پس از مشورت حکم دادگاه را اعلام کنند.

47302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 653176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
    115 4
    طرف را میکشند بعد اون قدر خانواده مقتول رو تهدید میکنند که مجبور میشن از ترس و بخاطر حفط جون بقیه خانواده رضایت بدن. جنایت سال 88. اخذ رضایت اخیرا. بدبخت مقتول و خانواده مقتول.
  • كامران A1 ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
    122 2
    اين رضايت اولياي دم در هيچ كجاي دنيا نيست ،جنايتكار در هيچ كجا به راحتي آزاد نميشه چون براي جامعه خطرناكه
  • بی نام A1 ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
    108 2
    احتمالا خانواده مقتول بیچاره توان پرداخت نصف دیه دو مرد را نداشته و مجبور به رضایت شده
  • اامیر A1 ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
    77 0
    ترحم بر پلنگ تیز دندان.........
  • بی نام A1 ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
    69 1
    سوال اول : اینها 8 سال چطوری بعد از صدور حکم اعدام زنده بودند؟ با اجازه کدوم مرجعی؟... سوال دوم : خیلی خوبه که اعدام رو لفت بدیم و بدیم تا زمانی که خانواده مقتول ببخشند و حلال کنند و بگن شما رو بخیر و ما رو بسلامت مگه نه؟ سوال سوم : این چطور حکمی بوده که دو نفر مرد رو برای کشتن یک زن به اعدام محکوم کرده؟ سوال چهارم : اینها میگن خون زن نصف مرد هست یعنی اگر یک مردیک زن رو بکشه میتونه با دادن نصف دیه آزاد بشه.جائی که دو نفر مرد یک زن رو کشتن قاعدتا باید هرکدوم نصف مبلغ رو بدن که جمعامیشه یک دیه کامل. مگه دیه کامل یک انسان 210 میلیون تومنه؟ نکته : همه چیزتون بهم میادبا این حکم دادنهاتون بگیدخون طرف رو ماست مالی کردیم رفت پی کارش. اونم یک دختر بیگناه. حالا اگر خطا کرده بود میشد اغماز کرد
  • بی نام IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
    74 0
    این آدمها برا جامعه خطرناکند.
  • بی نام IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
    18 64
    مفسدی مفسد دیگر را کشت. ولی انصافاً این بی وجدان ها که پس از قتل جسد را سوزاندند را باید به جامعه بازگرداند؟
  • بی نام DE ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
    83 2
    زودتر آزادشون كنيد بيان سراغ بقيه خانمها
  • بی نام A1 ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
    42 3
    پدر فقر بسوزد. که جنایت جگرم سوخت
  • بی نام A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
    55 1
    متاسفانه با پول همه چیزی میشه خرید
  • بی نام IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
    47 0
    آزاد میشن؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
    57 0
    کسی که فردی رو بکشه و بعد هم به جنازش رحم نکنه و بهش تجاوز کنه آیا بخشش داره ؟ چرا این طرف قضیه رو نمیبینیم که پدر و مادر دختر مجبور بودن برای این دو جانی دیه کامل بدن تا این دو نفر اعدام بشن و چون پول نداشتن و دیه زیاد میشده مجبور به بخشش شدن.
  • جان سخت در ایران IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
    54 3
    یعنی چی ؟ یعنی طرف پول میگیره از خون دو جانی میگذره. همین ادم دوباره میاد بیرون همین کارو تکرار میکنه
  • بی نام IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
    54 2
    راست راست بر مي گردن تو جامعه و دنبال طعمه بعدي ميگردن