«خبرجنوب» نوشت: دختر جوان وقتی با پای خودش به میهمانی پسران جوان میرفت نمی دانست ساعاتی بعد توسط دوست پسرش مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. دخترجوان با شکایت دروغین آدم ربایی قصد انتقام از پسر هوسران را داشت.

چندی قبل دختر جوانی با مراجعه به مأموران پلیس مدعی شد، توسط مرد جواني كه با او دوست بودم به یک مهمانی شبانه در شیراز دعوت شدم ، اما پس از ساعاتي متوجه شدم که جریان مهمانی دروغ بوده و در واقع او من را فريب داده و
ربوده است. دختر جوان پيش روي افسر اداره پليس نشست تا ماجراي يك ساعت گروگانگيري دلهرهآورش را شرح بدهد.
وي افزود : ساعتي بعد از حضور در آن منزل او با تهديد مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و من از ترس جانم سكوت كردم . وقتی میخواستم از خانه خارج شوم او جلوی من را گرفت و گفت از من فیلم تهیه کرده و اگر شکایت کنم فیلم را منتشر می کند.
در تعقيب آدمربا
با ثبت اين شكايت تيمي از كارآگاهان پليس با دستور قاضي دادسراي امور شیراز تحقيقات خود را در اين خصوص شروع كردند.
شاكي پرونده با متهم تماس گرفت و طي يك قرار صوري وی را به خياباني كشاند. درچنين شرايطي كارآگاهان راهي محل موردنظر شدند اما پسرجوان وقتي متوجه شد كه پاي پليس درميان است خودرو را در محل جا گذاشت و فرار كرد. هر چند او موفق به فرار شده بود اما كارآگاهان دست از جستوجو برنداشتند و توانستند نشاني خانهاش را بهدست آورند.
به اين ترتيب مرد جوان در عملياتي غافلگيرانه دستگير شد. متهم پس از دستگيري مدعي شد كه بيگناه است اما پس از مواجهه با شاكي مجبور به اعتراف شد.
با اين حال مدعي شد كه از مدت ها قبل با این دختر جوان در ارتباط بوده و روز حادثه با او به منزلی رفته و با رضایت خودش با او ارتباط برقرار کرده
است.متهم در تمامی مراحل تحقیقات ادعای یکسانی را مطرح کرد و مدعی شد به خواست خود دختر جوان دست به این کار زده است. با این وجود پرونده وی با صدور کیفرخواست برای صدور حکم نهایی به دادگاه ارسال شد. جلسه رسیدگی به این پرونده در دادگاه کیفری دو تشکیل شد.
در این جلسه نماینده دادستان به قرائت متن کیفرخواست پرداخت و خواستار مجازات متهم شد.
سپس شاکی در جایگاه حاضر و مدعی شد که با این جوان دوست بوده و به خواست خودش با او رفته است.
وی همچنین بیان کرد که برای انتقام گیری از وی دست به این کار زده است.متهم جوان در جریان رسیدگی به این پرونده به دفاع از خود پرداخت و مدعی شد که بارضایت دختر جوان دست به این کار زده و ماجرای آدم ربایی و اجبار دروغ بوده است.
با توجه به اظهارات این متهم در نهایت قاضی پرونده پی برد که اجباری در کار نبوده است از این رو هر دو نفر را به شلاق محکوم کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 653141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =