در ۲۰فروردین، مهمترین و پربازدیدترین اخبار به انتخابات پیش‌رو اختصاص دارد. جایی که درخواست عبور از رئیسی مطرح شد و قالیباف هم برای چندمین بار اسبش را زین کرد رئیس جمهور شود.

در سرویس سیاسی، گزارشی درباره پخش مکرر نماز جماعت یکی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری از تلویزیون و سانسور سخنان ضدآمریکایی روحانی بسیار پربازدید بود. در این سرویس اعلام شد قطعی‌ شدن کاندیداتوری قالیباف امروز مشخص شده. یعنی سردار دیروز تصمیم به کناره گیری و امروز تصمیم به آمدن گرفته. در عین حال درخواست صریح ضرغامی برای عبور جمنا از ابراهیم رئیسی باعث شده تا برخی اصولگرایان در حمایت از رئیسی، پا سست کنند.

در سرویس طنز و کاریکاتور متلک هندی به حسین شریعتمداری هم خنده بر چهره مردم نشاند.

در سرویس اقتصادی اعلام شد سوخوها اول اجاره‌ای می‌آیند. همچنین در این سرویس پشت‌پرده یک جنجال در خرید‌های هوایی لو رفت و همگان فهمیدند چه خبر است. مردم هم خواستند بفهمند رهن مغازه در تهران چقدر تمام می‌شود؟ این سه مطلب پربازدید در سرویس اقتصادی بود.

در سرویس فرهنگ و هنر حمله دوباره مهران مدیری به دولت از آنتن تلویزیون نظرها را به خود جلب کرد و مخاطبان از خود پرسیدند وسط دعواهای سیاسی، او را چه می شود؟ خبر پربازدید بعدی به چیزی اشاره داشت که به‌نظر عمو پورنگ از ایدز هم خطرناک‌تر است! یک خواننده پاپ هم اقرار کرد: تخم کفتر خوردم، خواننده شدم!

در سرویس جامعه، پدران‌سوئدی به پدران‌ایرانی نصیحت کردند: فرزندتان را به‌کار ترجیح‌دهید! باشد، پس چه کسی خرج خانواده را بدهد؟ در این سرویس گزارشی از بیداد اعتیاد در یکی از مناطق کرج نگاهها را خیره کرد. همچنین در این سرویس، زنان خارجی که دو روز پیش دور دریاچه آزادی دویدند درد و دل کردند و سبک شدند.

در سرویس بین الملل اعلام شد تهران به اظهارات ضدایرانی پادشاه اردن واکنش نشان داد. گزارشی هم درباره سر آمدن صبر ترامپ در این سرویس پربازدید بود. همچنین خبر آمد "دلشکستگی" ایوانکا دلیل حمله ترامپ به سوریه بود! ایوانکا، اسم دختر ترامپ است که در صفحه اجتماعی خود از حمله موشکی به سوریه دفاع کرده بود.

در سرویس فناوری اطلاعات، گوشی بازها با شنیدن این خبر، عزادار شدند: مشکل در سنسور سه‌بعدی، عرضه آیفون ۸ را با تأخیر مواجه می‌کند!

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 653103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =