رییس‌جمهور روز پنجشنبه با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار و جمعی از مقامات ارشد محلی وارد فرودگاه سمنان شد.

به گزارش خبرانلاین، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی را در این سفر یک روزه جمعی از اعضای هیات دولت همراهی می‌کنند.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح و پروژه استانی از جمله برنامه‌های رییس‌جمهوری در این سفر یک روزه است.

بهره‌برداری از 17 پروژه صنعتی و عمرانی استان سمنان با حضور رئیس‌جمهور
چهار پروژه تولیدی و صنعتی شامل کارخانه خودروسازی فردا که با سرمایه‌گذاری حدود یک هزار و 125 میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه 100 هزار دستگاه خودرو سواری آماده بهره‌برداری شده، شرکت شکوفا شیمی تولیدکننده مواد اولیه شوینده‌ها و شرکت شکوفا بهداشت آرین تولیدکننده انواع محصولات بهداشتی و پاک‌کننده با سرمایه‌گذاری بالغ بر 409 میلیارد ریال، متروی تهران - گرمسار، افتتاح بیش از 1750 واحد مسکونی مهر که در قالب تعاونی‌های مختلف و از طریق بنیاد مسکن استان آماده بهره‌برداری شده، 6 پروژه راهسازی با اعتباری بالغ بر 1170 میلیارد ریال شامل پروژه محور شاهرود ـ میاندشت، چندین تقاطع‌ غیر هم‌سطح، سیستم روشنایی آزادراه حرم تا حرم و ...از جمله پروژه‌های آماده بهره‌برداری در این استان است.

قرار است رئیس‌جمهور با حضور در سالن یادگار امام سمنان از طریق ویدئوکنفرانس این پروژه‌ها را به طور همزمان افتتاح کند.

بازدید از چندین پروژه در حال ساخت، دیدار با مدیران و مسئولان استان و... از دیگر برنامه‌های رئیس دولت یازدهم در سفر به زادگاه خود است.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 651934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =