تسنیم نوشت ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از جذب ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی و ۵۳۳ میلیارد تومان اعتبارات تسهیلاتی در استان خبر داد.

هاشم ولی‌پورمطلق صبح امروز در مراسم شورای عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: تلاش همکاران جهادکشاورزی در سال‌های اخیر باعث شد که درآمد روستائیان و کشاورزان از هزینه‌های آنان پیشی گیرد.

وی با اشاره به اقدامات مهم سازمان در سال 95 گفت: جهاد کشاورزی از جمله مهمترین و موفق‌ترین دستگاه‌های اجرایی در اجرای اقتصاد مقاومتی و خودکفایی محصولات است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی به پررنگ دیده شدن این موضوع در سطح کشور اشاره کرد و افزود: خراسان جنوبی در حوزه اعتبارات عمرانی در سطح ملی و استانی بیش از 100 میلیارد تومان و اعتبارات تسهیلاتی را تا سقف 533 میلیارد تومان جذب کرده است که این رقم نسبت به سال‌های گذشته تفاوت زیادی داشته است.

وی به اجرای موفقیت‌آمیز سیستم‌های آبیاری تحت فشار در سطح وسیعی از استان، نحوه توزیع میوه شب عید، خودکفایی گندم و خرید تضمینی محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت: مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی در زمان مناسب عامل موفقیت است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیرجند نیز در این جلسه ضمن تبریک سال نو و تبریک ولادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: سال 95 سال پرکاری برای مجموعه جهاد کشاورزی بود و با توکل به خدا و همت همکاران این مجموعه بزرگ به موفقیت های چشمگیری نائل شد.

حجت الاسلام محمدی افزود: دشمنان نتوانسته‌اند تاکنون به اهداف پلیدشان برسند چون در سایه هوشیاری همکاری و مشارکت مردم بوده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمان حلول سال جدید و تاکید ایشان به اقتصاد مقاومتی گفت: باید در راستای فرمایشات رهبر معظم همت و تلاشی مضاعف در حوزه‌های علمی، ورزشی و بالاخص در حوزه تولیدی و اشتغال داشته باشیم.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 651395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =