در ۱۱ فروردین، پربازدیدترین اخبار به مطالب نه چندان جدی مانند بازداشت دو مسافر به خاطر آوازخواندن در پیاده‌رو و انتخاب زیباترین زنان بازیگر اختصاص داشت.

سخن مهم امروز روحانی خبر پربازدید سیاسی بود. او گفت: روحانی: ساده‌لوحان فکر می‌کنند بین رهبری و دولت فاصله است.

در سرویس سیاسی تشکر محسن رضایی از محمود احمدی‌نژاد خیلی کلیک خورد و توضیح احمدی‌نژاد درباره سخنرانی پرحاشیه‌اش در اهواز و دلیل نهی شدنش از کاندیداتوری از سوی رهبری هم توجهات را به خود جلب کرد.

در سرویس اقتصادی دستور روحانی درباره قبض برق بهمن پارسال مردم خوزستان نگاه ها را به خود جلب کرد. در این سرویس اعلام شد رکورد پروازهای نوروزی شکسته است. همچنین خبر آمد دادگاه ویژه جرائم مالیاتی یک ساله شده است.

در سرویس فرهنگ و هنر سمانه پاکدل درد و دل کرد: نمی‌دانم چرا کسی نمی‌گیردم! و خبر ترانه علیدوستی و خواهر نیکی کریمی در جمع ۳۰ هنرمند زن زیبای دنیا پربازدید شدند. همچنین اعلام شد شبیه‌ترین فرد به دی‌کاپریو پیدا شده.

در سرویس جامعه این خبر پیچید که دو مسافر به علت آواز خواندن در همدان بازداشت شدند! همچنین در این سرویس اعتراض ۴۵۰۰پزشک به تصمیمات شورایعالی بیمه سلامت ثبت در تاریخ شد. در این سرویس مردم با با سه عامل پیشگیری از سرطان آشنا شدند.

در سرویس بین الملل توصیه جالب "جو بایدن" به ترامپ! از همه پربازدیدتر بود. پس از آن یک تحلیلگر اعلام کرد: مشکلات منطقه‌ای شاید از تحریم‌های آمریکا مهم‌تر باشد. یک رسانه غربی هم مدعی شد ایران در حال بررسی خرید هواپیما و بالگردهای روسی است.

در سرویس آی.تی گفتند هکر و برنامه‌نویس ایرانیِ مبارز علیه داعش تحت بازداشت خانگی پلیس انگلیس قرار گرفته است.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم از تخم خروسها رونمایی شد.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 650412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =