۰ نفر
۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۴
سردار شرفی: پلیس امانت دار مردم است

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در همدان گفت: امانت داری یکی از خصوصیات پلیس در جامعه اسلامی است، و اموال، جان و ناموس مردم، امانتی است که گاهی در اختیار پلیس قرار دارد و خیانت در امانت مردم باعث از دست رفتن سرمایه اجتماعی پلیس خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ سردار محمد شرفی، که در جمع اعضای قرارگاه نوروزی امام علی (ع) همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: آنچه ما را از دیگران متمایز می‌کند، ارائه خدمات مطلوب به صورت دلسوزانه و بی‌منت است و نمونه بارزش این است که در عملیات بزرگ نوروزی هیچ بخشی از پلیس تعطیل نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: امنیت، انتظام بخشی و ارائه خدمات انتظامی سه ماموریت اساسی پلیس در نوروز امسال است.

سردار شرفی، تصریح کرد: پلیس همدان در این سه حوزه به صورت کاربردی توجه داشته و همه اقدامات را برای تحقق این اهداف به کار گرفته است.


شرفی با تاکید بر رفتار مناسب پلیس در جامعه گفت: رفتار پلیس باید همراه با اخلاق اسلامی باشد و نباید سرمایه اجتماعی پلیس با رفتار نادرست ما زیر سوال برود بنابراین نظارت و آموزش باید به صورت مستمر مد نظر قرار گیرد.


وی یادآور شد: استان همدان در کنترل تلفات جاده‌ای و کاهش جرائم و ارائه خدمات انتظامی نیز وضعیت بسیار خوبی دارد.


سردار شرفی با تاکید بر نقش پلیس در انتظام بخشی جامعه گفت: اگر در شهری وارد شویم و بی‌نظمی ببینیم، نشان از این است که پلیس خوب عمل نکرده است. پس انتظام بخشی شهرها یکی از وظایف اساسی پلیس است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر موضوع نوآوری در انجام ماموریت‌ها، ارایه خدمات و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها به موضوع صیانت اشاره و تاکید کرد: همه باید به فکر صیانت از خود باشیم. کارکنان ما انسان‌های با ارزشی هستند پس باید همیشه از آنان صیانت کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648599

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =