مادران شهداء شاهدانی بی‌‌ادعا نزد پروردگار هستند

عضو شورای اسلامی شهر کرج همزمان با فرا رسیدن روز گرامیداشت شهداء از مادران و همسران شهید تجلیل کرد و افزود: مادران شهداء شاهدانی بی‌‌ادعا نزد پروردگار هستند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، فاطمه اسکندری اظهار داشت: زنان ایثارگر در دفاع از ارزش‌های اسلامی از عزیزترین کسان خویش گذشتند و بر داغ فراق ایشان صبر کردند و خود از پیروان شهداء و ایثارگران در حفظ ارزش‌ها و دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت هستند و در این مسیر همواره پیرو حضرت فاطمه زهرا (س) بوده و خواهند بود.
وی، افزود: مادران شهداء شاهدانی بی‌‌ادعا نزد پروردگارشان هستند که با خدا معامله کردند و قطعاً اجر شهید‌پروری کمتر از شهادت نیست.
اسکندری با بیان اینکه مادران و همسران شهداء در طول 8 سال دفاع مقدس حماسه‌های جاویدی ساختند اظهارداشت: تاریخ همیشه از شهدا به نیکی یاد خواهد کرد، آنان با صبر و استقامت خود دشواری ها را تحمل کردند و هم‌اکنون نیز در تمام عرصه‌های مختلف کشور، حضوری‌ پررنگ دارند و دیگر بانوان کشور را پیوسته به این حضور تشویق می‌کنند.
به گفته عضو شورای شهر کرج حماسه آفرینی های شهداء در جنگ تحمیلی در روزگار سرنوشت ساز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ضامن بقاء و حافظ عزت و آزادگی ملت شریف ایران است و خاطره خوش از خود گذشتگی هایشان در ذهن و بر زبان مردم قدر شناس این سرزمین هماره باقی و بالنده خواهد ماند.
فاطمه اسکندری تاکید داشت: بر ماست که با تلاش و کوشش خود، فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت را به نسل های دیگر منتقل نموده و از پیروان راستین و صادق راه و منش آنان بوده و یاد و خاطره شان را زنده و جاوید نگاه داریم و به روح مطهر و ملکوتیشان درود و سلام نثار کرده و از خداوند متعال درخواست نماییم تا ما را با آنان محشور نماید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =