ایرنا نوشت: سخنگوی ارتش آمریکا اعلام کرد: واشنگتن در صدد اعزام 400 سرباز جدید به سوریه برای پشتیبانی از حمله به «الرقه» پایگاه داعش در این کشور است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، سرهنگ «جان دوریان» روز پنجشنبه با بیان اینکه این نیروها موقتی هستند، گزارش روزنامه نیویورک تایمز در این زمینه را تائید کرد.

از اکتبر سال 2015 شماری از نیروهای ویژه آمریکایی برای مشورت و آموزش نیروهای محلی بخصوص «نیروهای سوریه دمکراتیک» شامل ائتلافی از نیروهای محلی خصوصا نیروهای کرد و عرب که با داعش می جنگند، در سوریه حضور دارند.

سربازان آمریکایی اعزامی به سوریه جزو تفنگداران نیروی دریایی هستند که روی توپ های 155میلیمتری مستقر در منطقه الرقه کار خواهند کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اواخر ماه گذشته میلادی طرح هایی را از سوی پنتاگون برای انتخاب مناسب ترین آنها به منظور نابودی هرچه سریعتر داعش که بخش های وسیعی از خاک سوریه را اشغال کرده است، دریافت کرد.

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 644800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
    47 1
    ببینید این دخالت محسوب نمیشه چون آمریکا از 8 هزار کیلومتر اونور تر میاد اینجا با داعشی که خودش بهش آموزش داده و سلاح میفرسته میجنگه اما اگر ایران نیرو بفرسته که این هارو سرکوب کنه چون داشتن به مرزهای ما میرسیدن کمتر از 50 کیلومتر میشه دخالت چرا این چیزهارو نمی بینیدد. ما هم ممکنه جمهوری سالمی رو و هر گونه دخالت دین رو بر نتابیم اما اجازه نمی دیم کسی به هیچ ایرانی حتی تندورهای دین دار توهین کنه
  • بی نام A1 ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
    49 1
    بعد از شش سال حالا که میبینن داعش داره نابود میشه نیرو میفرستن، تازه اینم معلوم نیست برای مبارزه با داعشه یا برای مبارزه با دولت سوریه