در ۱۹اسفند، پربازدیدترین اخبار به مسایل سیاسی درباره انتخابات ریاست جمهوری آینده مربوط بود.

در مهمترین اخبار سیاسی امروز عنوان شد که رهبر انقلاب فرمودند: مردم باید اثر اقتصاد مقاومتی را در زندگی ببینند.

همچنین گزارشی درباره «تصمیم سخت» ابراهیم رئیسی و زمانی برای خروج از سایه پربازدید بود. پس از آن اعتراف کدخدایی بعداز4سال مهم بود. او گفت:شایدبهتربود وزیر اطلاعات احمدی نژاد،در جلسه بررسی صلاحیت هاشمی دعوت نمی‌شد!

در سرویس اقتصادی اعلام شد مسکن پیشران خروج از رکود می‌شود. همچنین انتشار دستورالعمل جدید درمورد بیمه شخص ثالث برای مخاطبان مهم بود و پیش‌بینی مسیر قیمت مسکن در سال ۹۶ هم پربازدید شد.

در سرویس فرهنگ و هنر خبر پیچید که پایان ساخت «خندوانه» به‌خاطر بچه‌دار شدن رامبد جوان رقم خورده است. همچنین انتقاد حرفه‌ای عادل فردوسی‌پور از «سه ستاره» و ریسک بزرگ احسان علیخانی از نگاه رضا رشید‌پور پربازدید بود تا با اظهار نظری از پرواز همای که گفت: تنها کسی که موسیقی ایرانی کار می‌کند، منم پربازدیدهای امروز فرهنگی ما باشد.

در سرویس اجتماعی عنوان شد ۳۰کاری که بعد از ۳۰سالگی باید متوقف کنید چه کارهایی هستند. همچنین یک مقام قضایی اعلام کرد: مسافرانی که به تاخیر پرواز اعتراض دارند، اگر هواپیما را ترک نکنند، مرتکب جرم شده‌اند. انگار مسافران بدهکار هم شده اند. از سوی دیگر اعلام شد در عبدل‌آباد؛ اجاره هر موزائیک برای دستفروشان لباس، نیم میلیون تومان آب می خورد. شب عید است دیگر!

روابط روسیه و آمریکا سه خبر پربازدید ما در سرویس بین الملل بود. اول اینکه ترامپ، روسیه را تحریم کرد. بعد هم در مقابل پوتین پاسخی به اظهارات ضدایرانی نتانیاهو نداد و این سئوال هم مطرح شد آیا ایران راهکاری برای دستور مهاجرتی ترامپ دارد؟ ما که نمی دانیم.

در سرویس گوشی بازها رونمایی از اولین گوشی بلک بری با دو سیم‌کارت به نام اورورا  شوری در دلها افکند.

متلک سنگین یک روزنامه به بذرپاش و بقایی! هم در سرویس طنز و کاریکاتور پربازدید بود.

 

 

 

231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 644779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =