لیگ قهرمانان اروپا؛ صعود آسان رئال‌مادرید/ جشنواره گل بایرن در لندن

تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آغاز دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا، تیم های ناپولی ایتالیا و رئال مادرید اسپانیا در استادیوم سن پائولو بندر ناپل به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان زین الدین زیدان موفق شدند با برتری 3-1 میدان را ترک کنند و جشن صعود به مرحله بعد را بگیرند.

در این دیدار تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و مزد برتری خود را با گل دقیقه 24 دریس مرتنز گرفت. در ادامه نیمه اول علیرغم نمایش بهتر تیم ناپولی، این تیم نتوانست به گلی دیگر برسد تا نیمه اول با نتیجه 1-0 به نفع آن ها تمام شود.

اما در نیمه دوم دو کرنر سرنوشت بازی را تغییر داد. دو ارسال بلند از تونی کروس در دقایق 52 و 57 و به دنبال آن دو ضربه سر از کاپیتان سرخیو راموس رئال را به بازی برگرداند و در نهایت آلوارو موراتا در دقیقه 90 تیر خلاص را شلیک کرد و باعث شد تا کهکشانی ها این دیدار را با نتیجه 3-1 به سود خود تمام کنند تا با برتری 6-2 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت راهی مرحله یک چهارم شوند.

 

اما در دیگر دیدار این مرحله، تیم فوتبال آرسنال در استادیوم امارات شهر لندن پذیرای بایرن مونیخ بود. این دیدار که با توجه به نتیجه بازی رفت(5-1 به سود بایرن) عملا یک دیدار تشریفاتی بود، به شکلی عجیب و با همان نتیجه بازی رفت به سود بایرن مونیخ به پایان رسید. تئو ولکات در دقیقه 20 آرسنال را پیش انداخت و نیمه اول هم با برتری 1-0 توپچی های لندن به پایان رسید اما در نیمه دوم و با اخراج کوشیلنی در دقیقه 53 ورق کاملا به نفع مونیخی ها برگشت و شاگردان کارلو آنجلوتی موفق شدند 5 بار دروازه میزبان را باز کنند. آرین روبن و آرتورو ویدال(هر کدام دوبار) روبرت لواندوفسکی و داگلاس کاستا هم هر کدام یک بار به آرسنال گل زدند تا این دیدار در مجموع با نتیجه 10-2 به نفع بایرن به پایان برسد. 

 

 

 

 

 

254 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 644093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =