لزوم اجرای بی‌آرتی در کرج با رعایت زیرساخت‌های توسعه شهری

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم اجرای بی آر تی در کلانشهر کرج تاکید کرد و گفت: باید زیرساخت های توسعه شهری برای تحقق این پروژه ایجاد شود.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج مریم قهرمانی با بیان این مطلب اظهار داشت: راه اندازی خطوط بی آر تی در کرج با توجه به نتایج مثبتی که دارد از جمله کاهش زمان سفر همچنین کاهش بار ترافیکی ضروری است.

وی با تاکید بر ضرورت تامین رفاه شهروندان و سهولت در تردد آنها اظهار داشت: راه اندازی خودروهای تندرو اقدامی بسیار موثر در این زمینه است که باید با اجرای صحیح و به موقع همچنین با مطالعات کارشناسی شده این پروژه در کلانشهر پر جمعیت کرج اجرایی شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: طرح احداث خط بی آر تی با محوریت توسعه ی شهر و مرتفع کردن مشکلات ترافیکی در شورای اسلامی شهر کرج، مطرح و بررسی شده است که اهتمام ویژه بر تحقق این مهم است.

وی با بیان اینکه راه اندازی خطوط بی آر تی یکی از نیازهای اساسی تمامی کلانشهرهاست، اظهار داشت: اکثر شهروندانی که در کلانشهر ها زندگی می کنند، از معضل ترافیک رنج می برند و از طرفی دیگر دستگاه های خدمات رسان از جمله آتش نشانی و آمبولانس و ... در ترافیک شهری وقت زیادی را صرف می کنند، لذا راه اندازی خطوط بی آر تی یکی از نیازهای اساسی در تمامی کلانشهرهاست.

این مسئول، مساله ترافيك در کرج را به عنوان يكي از بزرگترين دغدغه هاي مردم و مسئولان شهر عنوان کرد و افزود: تقویت حمل و نقل عمومی و توسعه زیر ساخت های شهری جهت کاهش این معضل شهری و ایجاد بسترهای لازم جهت توسعه شهری لازم الاجراست.

به گفته قهرمانی افزایش جمعیت در این کلانشهر شرایط را برای افزایش ترافیک محیا نموده که اجرای برخی طرح های کلان در خصوص رفع معضل ترافیک همچون BRT می تواند راه های خدمت رساني به شهروندان را هموار و رضایت آنها را جلب کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 644012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =