«اوشن» نخستین و بزرگترین تم پارک آبی ایران در جزیره زیبای «کیش» پذیرای گردشگران و طرفداران هیجان است و بر اساس پیش‌بینی‌ها، تم پارک آبی «اوشن» در نوروز 96 جز 3 مقصد اصلی گردشگران در «کیش» است.

تم پارک آبی اوشن

فاز نخست تم پارک آبی «اوشن» با سرمایه گذاری 2000 میلیارد ریالی شرکت سرمایه گذاری ساختمانی عظام توسط معتبرترین سازنده پارک های آبی، شرکت کانادایی White Water West در زمینی به مساحت 6/5هکتار در جنوب جزیره زیبای کیش طراحی و ساخته شده و چندی است میزبان گردشگران ایرانی و خارجی است.

در بزرگترین پارک آبی روباز ایران، 19 سرسره (راید)، موج سواری، استخر مواج، رودخانه، فضاهای بازی کودکان، استخرهای نوجوانان و بزرگسالان، جکوزی، ماساژ (اسپا)، فروشگاه اسباب بازی و وسایل بازی‌های آبی، رستوران و کافی شاپ در اختیار گردشگران قرار دارد.

تم پارک آبی اوشن

به گفته سازنده کانادایی، راید پیچالوپ با نام تجاری Aqua Loop تمپارک آبی «اوشن» یکی از بلندترین و هیجان انگیزترین سرسره آبی در منطقه خلیج فارس است.

400 نفر در خدمت گردشگران

مهندس سلمان پور مدیر بهره برداری تم پارک آبی اوشن گفت: بر اساس سیاست های گروه عظام، تلاش شده است 4 روز هفته (روزهای شنبه، یکشنبه، سه شنبه و جمعه) مختص به بانوان و سه روز (دوشنبه، چهارشنبه و جمعه) مجموعه از ساعت 10 تا 16 پارک مورد استفاده آقایان قرار گیرد. برای ارایه بهترین و با کیفیت ترین خدماتی که شایسته گردشگران است، هم اکنون بیش از 400 جوان پر انرژی در این مجموعه کار می کنند.

تم پارک آبی اوشن

گردشگران علاقمند به تجربه های هیجان انگیز می توانند بلیط تم پارک آبی اوشن را به صورت آنلاین از سایت، یا از طریق آژانس ها و یا از طریق مراجعه حضوری تهیه کنند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 643890