روابط عمومی سازمان غذا و دارو بنا بر مستندات اداره کل نظارت بر فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل، "چای سبز " را فاقد مجوز اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين، روابط عمومی سازمان غذا و دارو بنا بر مستندات اداره کل نظارت بر فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل اعلام کرد: "چای سبز " شرکت مهدارو طوبی با ادعای درمانی "مؤثر در کم کردن اشتها و کمک به درمان چاقی" که به صورت "مخلوط کرفس و چای سبز" ارایه شده است، هیچ گونه مجوزی اعم از تولید، واردات، توزیع و عرضه از این اداره کل ندارد.

بنابر این اطلاعیه از معاونان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور خواسته شده برای جمع‌آوری فرآورده مذکور از سطح عرضه اقدام لازم و فوری مبذول و نتیجه اقدامات در اسرع وقت به اداره کل نظارت بر فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل ارسال شود.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، شماره تلفن 66405569 روابط عمومی سازمان غذا و دارو آماده دریافت اطلاعات از مکان‌های عرضه این محصولات و پاسخگویی به سوالات در این‌باره است.

47234

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 643888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شمس IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
    1 0
    حالا؟بعد این همه تبلیغ در رسانه ملی و اینترنت؟به صراحت اعلام میکردند که ما مجوز داریم .واقعا خسته نیاشید که اینقدر نگران سلامتی مردم هستید .
  • محمد احمدی RO ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
    1 0
    چرا صدا و سیما محصولی که از علوم پزشکی و وزارت بهداشت مجوز نداره رو تبلیغ میکنه؟ آیا صدا و سیما فرا تر از قانون ه و نباید پاسخگو باشه؟ این در حالی ه که فروش بالای این محصول مدیون پخش از صدا سیماست و مردم به این علت اعتماد کردن و این چای رو خریدن. متاسفانه رسانه غیر ملی هم فقط به فکر پر کردن جیب خودش ه.