مروری بر آخرین خبرها از دژاگه و وضعیت آسیب‌دیدگی او/ اشکان: بمب انگیزه هستم

مصدومیت اشکان دژاگه، در این روزهای پایانی سال ۹۵ برای کارلوس کی‌روش و تیم ملی ایران خبر خوبی نبود. او یکی از بازیکنان کلیدی ایران در مسیر جام جهانی‌ به حساب می‌‌آید.

روزنامه خبرورزشی نوشت: اشکان دژاگه در بازی‌های گذشته تیم ملی، کیفیت خوبی داشت و به ویژه در دیدار رفت با قطر و کره ‌جنوبی، قدرت رهبری تیمش به چشم آمد. بعد از جدایی اشکان از العربی و حضور در ولفسبورگ، به خوبی مشخص بود او می‌خواهد در مسیر جام جهانی‌ آماده و آماده‌تر شود. به همین دلیل قطری‌ها انواع و اقسام کلک‌ها را به کار گرفتند تا مانع حضور این بازیکن در ولفسبورگ شوند. کارشکنی آن‌ها هدفمند بود و قصد نداشتند اشکان که همیشه مقابل تیم ملی کشورشان عالی بازی می‌کند، برای دیدار برگشت دو تیم آماده شود. در بازی رفت، دژاگه عالی بازی کرد و یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. اشکان برای حل مشکلش، سراغ فیفا رفت و سرانجام توانست ITC خود را بگیرد اما در روزی که این اتفاق افتاد، دژاگه در جریان تمرین ولفسبورگ آسیب دید.

خبرهای ضد و نقیض
به دلیل کشیدگی کشاله ران، پزشکان ولفسبورگ اعلام کردند او سه تا چهار هفته از میادین دور خواهد بود. اولین سؤالی که به ذهن همه رسید این بود‌؛ آیا او بازی با قطر را از دست داده است؟ فاضلی مدیر برنامه‌های دژاگه هم اعلام کرد این بازیکن به احتمال فراوان دیدار با قطر را از دست می‌دهد و نمی‌تواند در آن بازی تیم ملی را همراهی کند. این اظهار نظر باعث شد خبرها درباره اشکان ضد و نقیض شود. عده‌ای می‌گفتند او می‌رسد و عده‌ای هم می‌گفتند نه.

خبر خوب از آلمان
حالا خبرهای تازه‌ای از آلمان به گوش می‌رسد. منابع خبری فاش کردند اشکان دژاگه هیچ مشکلی برای همراهی ایران در بازی روز سوم فروردین‌ماه ندارد و مقابل تیم ملی قطر به میدان می‌رود. این خبر خوبی برای کارلوس کی‌روش و تیم ملی خواهد بود. اشکان به احتمال فراوان از هفته آینده تمرینات سبک خود را آغاز می‌کند. پا به توپ شدن او نشانه خوبی است و خودش به نزدیکانش گفته به احتمال فراوان برای دیدار سوم فروردین‌ماه کاملاً آماده می‌شود.

اشکان بمب انگیزه
اشکان برای این بازی انگیزه‌های زیادی دارد. همان‌طور که همیشه مقابل قطری‌ها خوب بازی کرده، این بازی هم می‌خواهد خوب بازی کند. پس از کارشکنی‌های باشگاه العربی که کاملاً پیدا بود از خط‌دهی فدراسیون فوتبال قطر آب می‌خورد، دژاگه لام تا کام حرف نزد. او سکوت کرد و فقط می‌خواست در بازی برگشت جواب آنها را در زمین بدهد. حالا که به نظر همه چیز دارد راست و ریس می‌شود، این بازیکن گفته است: «برای بازی سوم فروردین بمب انگیزه هستم.» بی‌شک اگر اشکان در آن مسابقه راه بیفتد، ایران هم منظم‌تر و بی‌نقص‌تر بازی می‌کند. هر زمان که او آماده بود، تیم ملی ایران هم به مراتب بازی بهتری به نمایش گذاشته است. غیبت دژاگه می‌توانست ترکیب هجومی ایران را متحول کند.

41503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 643110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =