کارگاه آموزشی استقبال از بهار در کرج برگزار شد

همزمان با نزدیک شدن به فصل بهار کارگاه آموزشی استقبال از بهار توسط اداره نظارت بر حفظ و نگهداری فضای سبز در خانه باغ فاتح برگزار شد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، ششمین کارگاه آموزشی با موضوع « کاشت گلهای بهاره» و « استقبال از بهار» توسط اداره نظارت بر حفظ و نگهداری فضای سبز، در راستای اجرای مفاد دفترچه پیمان و ایجاد یکپارچگی در مجموعه حفظ و نگهداری فضای سبز برای مسئولین فضای سبز، ناظرین سازمان و نیز پیمانکاران مناطق در محل باغ فاتح برگزار شد.
در این کارگاه ضمن ارائه دو پاورپوینت آموزشی مشتمل بر تصاویر متعدد در خصوص موضوعات فوق الذکر، بر لزوم بسیج همگانی و اقدام جهادی برای آماده سازی فضای سبز شهر کرج در آستانه بهار و استقبال از سال جدید تاکید شد.
شایان ذکر است، برنامه استقبال از بهار شامل هرس انواع رز و درختچه های زینتی، ساماندهی باغچه ها ( به کادربندی، واکاری، وجین علفهای هرز، سیخک زنی، کوددهی و ... )، رنگ آمیزی و رفع نواقص آب نماها، تاسیسات آب و برق، سرویس های بهداشتی زمین های بازی و ورزشی همچنین مبلمان فضای سبز شهری می باشد.
برنامه استقبال از بهار با کاشت گل های فصلی بهاره از جمله بنفشه و شب بو و نیز با آماده سازی پارک های مناسب اسکان مسافران نوروزی تکمیل و در نهایت شهر کرج برای روزهای زیبای عید آماده پذیرایی از میهمانان و شهروندان محترم با عطر شب بو و مناظر زیبا و دل انگیز بهاری خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 641854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =