ایسنا نوشت:نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدام اصغر فرهادی در تحریم مراسم اسکار در اعتراض به فرمان مهاجرتی ترامپ در عین حال گفت که فیلم "فروشنده" چهره خوبی از ایران نشان نمی‌دهد.

علی مطهری، با اشاره به دریافت جایزه اسکار از سوی اصغر فرهادی برای فیلم "فروشنده"، اظهار کرد: از نظر فنی و هنری و دنیای سینما، طبعا این گونه جوایز امتیازی برای سینمای ایران به شمار می‌رود.

وی افزود: همان طور که قبلا گفتم انتخاب فیلم فروشنده از طرف سینمای ایران برای معرفی به اسکار انتخاب خوبی نبود چون اولا این فیلم سوژه خوبی ندارد و ثانیا چهره خوبی از ایران نشان نمی‌دهد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یادآور شد: آقای فرهادی بهتر بود فردی را به عنوان نماینده خود به اسکار معرفی می‌کرد که پوشش اسلامی را رعایت می‌کرد، گر چه نرفتن ایشان به آمریکا در اعتراض به تصمیم ضد مهاجری ترامپ قابل تقدیر است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 641328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 101
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    اینم اون روی مطهری که من دوست ندارم
    • بی نام A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      موافقم
    • امین IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      یکی به نعل یکی به میخ ضمن اینکه اگر بعضی وقتا اظهار نظر نفرمایند کسی به ایشون معترض میشه؟؟؟
    • علی A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      همون خانم انصاری 100 برابر شما جناب مطهری برای ایران و ایرانی افتخار کسب کرده...
    • بی نام IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      66 8
      قرار نیست آقای مطهری طوری رفتار کنند که ما بخواهیم. باید همانی باشند که هستند و دقیقا ایشان بین تفکر و رفتارشان فاصله ای نیست. البته بنده هم با برخی نظرات ایشان موافق نیستم ولی احترام زیادی برایشان قائلم.
    • بی نام FI ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      59 5
      اتفاقاً انتخاب خانم انوشه انصاری و همچنین پرفسور نادری خیلی بجا و با فکر و اندیشه بوده، انتخاب این دو نفر خودش یک جور اعتراض به رفتار تبعیض آمیز ترامپ است. هر دو نفر در صنعت فضایی فعالند و همینطور که خودشون گفتند وقتی از فضا به زمین نگاه کنیم مرزها بی معنی اند. یعنی مشت محکمی بر سیاستهای تبعیض نژادی ترامپ
    • بی نام IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      62 9
      خیلی برام جالبه که وقتی موافقتون حرف بزنه ته مردان عالمه و وقتی مخالفتون باشه شروع به توهین کردن میکنید. کاملا به این عقیده رسیدم بخش زیادی از روشن فکر نماهای ما هیچ شخصیتی ندارند
    • بهنام A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      43 5
      آقای متخصص نقدپذیر باش حالا دکتر مطهری یک نقدی انجام داد شما صبور باش افراطی نباش
    • بی نام A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      30 8
      ضمن اینکه جناب مطهری حجب و حیا بسیار مهمتر از حجاب است اگر حجاب ظاهری باشه ولی حجب نباشه ذره ای ارزش نداره
    • بدون نام ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      23 18
      مطهري خصوصيت دو روبودن نداره اما بنظر ميرسه تحت تاثير حرفهاي بيربط دلواپسان مثل ساده لوح بودن قرار مي گيره و در صدد دلجويي يا اصلاح مثلا بر مياد در حاليكه اين حرفهايي كه زده به نظرم اصلا نياز نبود بگه و اگر اين حرفها رو نمي زد هيچ گاه كسي نمي گفت كه مطهري انسان ازاده اي نيست
    • بی نام A1 ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      11 4
      نه فقط صد برابر مطهری بلکه صدبرابر خیلیای دیگه
  • بی نام A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    ما سکوت کنیم بهتره اقای مطهری
  • بی نام A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    پوشش اسلامی را رعایت می‌کرد؟؟
    • سمتا IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      ما که نفهمیدیم کجای اون پوشش بد بود مخصوصا اب شال از طرح شهر مشهد
    • بی نام A1 ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      مثلا با چادر می رفت جایزه را می گرفت؟. اونجا کالیفرنیا و هالیوود است. دقت کنید در مورد چه حرف می زنید
  • بزرگی A1 ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    بله چهره خوبی رو نشون نمیده، بلکه چهره واقعی رو نشون میده. تا کی میخواین مثل کبک سرتون رو زیر برف مخفی کنید و بگید همه چیز خوبه، ما بهترینیم،
    • آیینه عبرت EU ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      30 5
      چرا ما از چهره واقعیمون در حراسیم دکتر مطهری؟؟؟؟ خود شکن آیینه شکستن هنر نیست.
    • بی نام A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      11 29
      همون طوری که سریال های صدا و سیما همشون بالا شهره و همه چیز لوکس فیلمهای فرهادی هم داغون ترین نقاط شهره و بد ترین موضوعات. یه کم منصف باشید. واقعا فکر میکنید اگر فیلمی مثل فیلم ابولقاسم طالبی میرفت که نشون میداد هلوکاست انگلیسیها رو هر چقدرم خوش سات میتونست جایزه بگیره؟ اصلا چرا همین اقای فرهادی نمیره یه فیلم ضد غربی تاریخی بسازه؟ ببینم جایزش میدن دیگه؟ فیلمی که با پول قطر ساخته شده و اونها میگند اسکارش مال ماست و ....
    • بی نام IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      38 6
      والا تو همین خبرآنلاین یکم بگردین پر است از خبر تجاوز و خیانت و ... مثل خیلی جاهای دیگه دنیا... لطفا از این توهم و خودشیفتگی کاذب بیرون بیایید... در کشور ما هم فساد از همه نوعش وجود داره.... بیخودی انکار نکنید...
  • بی نام A1 ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    ایشون هم که همیشه یه دونه به میخ می زنن یه دونه به نعل ...
    • محسن ر IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      28 8
      دوسته عزیز این عبارت برای افراد منفعت طلب و موج سوار استفاده میشه. آقای مطهری آدمه آزاده ای هستند و اصلا این جمله براشون کاربری نداره. نظرشون رو گفتند. تو تمام مسائل بدون ترس از کسی نظر میدند.
  • بی نام IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    آقای مطهری ایران مال همه ایرانیان است. باحجاب و بی حجاب هم نداره اینها همه ایرانیند چه شما بخواهید چه نخواهید
  • بی نام A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    پوشش خانم انصاری، مناسب بود.
  • بی نام TR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    اقای مطهری تو را بخدا بس کن.ما به وجود خانم انصاری و امثال ایشان تمام قد افتخار میکنم
    • بی نام A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      یعنی دانشمندان کشور رو انکار میکنیم وای به ما
    • ایرانی A1 ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      دانشمند؟ بهتره بیشتر مطالعه کنی. ایشون یه سرمایه دار هست که با هزینه شخصی رفته به گردشگری فضا. دانشمندهای زن ایرانی توی امریکا افرادی چون میرزاخانی هستن
    • بی نام A1 ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      از کی تا حالا خانم انصاری جز دانشمندها شدند ما خبر نداریم؟؟ بفهم که داری چی می گی
    • تخت روانچی A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      15 17
      انصاری دانشمنده؟؟؟؟
    • بی نام IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      20 6
      او متولد شهر مشهد در ایران است و در سال ۱۳۶۳ ۱۹۸۴ به همراه خانواده‌اش به آمریکا مهاجرت کردند. انوشه مدرک کارشناسی خود را در رشتهٔ مهندسی الکترونیک و علوم رایانه از دانشگاه جورج میسون و مدرک کارشناسی ارشد خود را در زمینهٔ مهندسی الکترونیک از دانشگاه جورج واشنگتن اخذ کرده‌است. او در حال حاضر مشغول طی کردن دوره‌ای در دانشگاه سوئین‌بورن است تا بتواند دومین مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشتهٔ ستاره‌شناسی دریافت کند
    • احسان IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      16 9
      خانم انصاری کمتر ازهیچ دانشمند دیگر دنیا ندارند شمادوستان هم میتونین به مطلب خود سایت خبر آنلاین دررابطه با سوابق علمی واجرایی این دو عزیز در قسمت پر بحث ترین ها مراجعه نمایید باتشکر از خبر آنلاین
    • بی نام A1 ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      12 3
      خانم انصاری رییس شرکت tti هست که در زمینه ارتباطات فضایی فعالیت میکنه در حال حاضر دانشجوی دکتری ستاره شناسی هست و اولین زن فضانورد ایرانی و یکی از کارمندان برجسته ناسا
    • بی نام IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      8 22
      تمام قد یعنی به گناهان علنی ایشان هم افتخار می کنید؟
    • بی نام A1 ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      21 6
      بله ایشون دانشمند نیست. ایشون یک کارآفرین موفق هستن که برای دانشمند‌ها امکان تحقیق و پژوهش و برای خیلی‌ها در آمریکا کار و زندگی فراهم کردن. البته ایشون مشکل‌شون این هست که اختلاس‌گر نیستن که جز مفاخر ملی به حساب بیان. برای خودمون تأسف می‌خورم که افرادی مثل ایشان نباید بتونن در ایران سرمایه‌گذاری کنن و کار و اشتغال فراهم کنن چون جز خودی‌ها نیستن.
    • بی نام IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      27 6
      پاسخ به ایرانی: خانوم پروفسور میرزاخانی هم بی حجاب هستن و ایضاً پروفسور پردیس ثابتی و مونا جراحی و ... و ....، تا اونجایی که من میدونم تمام زنان دانشمند ایرانی در آمریکا بی حجاب هستن
    • بی نام A1 ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
      7 4
      مگه زن های دانشمنداصلا به حجاب اعتقاد دارن ؟
  • علی A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    عزیزان اصولا هدف از انتخاب یک فیلم برای جشنواره های مختلف چیست؟ قطعا هدف اصلی بردن جایزه بهترین فیلم خواهد بود پس طبیعیه که فیلمی انتخاب بشه که بیشترین شانس رو داره از طرف دیگه بیاید واسه عقیده و اعتقاد و ژانر انتخابی هر کارگردان ارزش و احترام بگذاریم سبک آقای فرهادی همونطور که در تمامی فیلمهای گذشتشون هم دیده میشه اینه چرا نباید معضلات و واقعیات رو نشون داد کی گفته که باید فقط از ایران گل و بلبل نشون داد به دنیا خدایا توبه؟
    • بدون نام ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      8 5
      احسنت به نظر شما، ادم كه نبايد از قبل بازنده بره به مسابقه اي
  • بی نام A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    به نظر من انتخاب شایسته و بسیار خوبی بود .
  • سيدحسام الدين يگانه A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    مثلا خانم ابتكار ميرفت؟
    • حسین IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      به نظرم خانم وحید دستجردی میرفتن مناسبتر بود
    • ... A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      آقا حسین، عالی بود نظرت. دو نقطه خنده فراوان
  • حمید IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    اتفاقا فرهادی خیلی سعی کرده سیاه نمایی نکند و خیلی با دید مثبت فیلم رو ساخته ، این مسولان هستند که نمیدانند در پیرامونشان چه میگذرد . این فیلم با حد اقل دوز ممکن از انتقاد در برابر ناهنجاریها ساخته شده
  • بی نام A1 ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    45 38
    اوه اوه چی گفت ... واقعا این حرفش میتونه غوغا بپا کنه
  • بدون نام ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    پوشش اسلامي كه اقاي مطهري به تمام دنيا معرفي شده و ديگه جاي صحبت نداره چيزي كه از جهان اسلام بايد معرفي بشه ادم فرهيخته و دانشمند هست كسي كه بدرد بخور هست
  • بی نام IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    184 8
    چرا مسئولین ما تک بعدی نگاه می کنن؟ همه چی رو امنیتی و کلی و گزینش برداشت می کنن اخه برای کشورهای دیگه هم موضوعات مختلفی بوده که اسکار گرفتن و موضوع اونها هم انتقادی به یه موضوع داخل جامعه شون بوده ولی هیچ وقت فیلم رو زیر سوال نبردن...........
    • سعید A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      154 8
      مگر مسئولین ما بعدی هم دارند
  • بی نام A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    فازتون چیه اقای مطهری
    • بی نام A1 ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      9 7
      باد
  • بی نام A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    باید دهنمکی و میفرساد
  • بی نام A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    اقای مطهری کافیه روزانه صفحه حوادث روزنامه ها را مطالعه کنید ایا انتظار دارید در فیلم به دروغ بگویند که ایران گل وبلبل است مگر نه اینکه دروغ از اعاظم گناهان است؟
  • آیس IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    168 6
    مگه اینهمه فیلم تو دنیا ساخته میشه الزاما معرف جامعه ای هست که کارگردانش توش زندگی میکنه؟ اگه اینطور باشه که اینهمه فیلم هایی که توش آدما سلاخی میشن و اغلب هم امریکایی هستن پس یعنی تو امریکا مردم دارن همدیگرو سلاخی میکنن و این یه امر رایج هست اونجا؟
  • بی نام A1 ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    حالا خدا رو شکر ک فیروز نادری با حجاب اسلامی اومده بود
    • بی نام IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      15 5
      باحال بود .خخخ
  • ... A1 ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    واقعا عیب نبود این حرف ها آقای مطهری؟ چیزی نمی گفتید خب.
  • ارش A1 ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    اين اسكار سياسي است وارزشي نداره. تا حالا فكر مي كردم سياسي بازي فقط تو جشنواره فجر خودمونه ولي ظاهرا اون ور هم همينطوره.
    • بی نام A1 ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      9 5
      یه جوری میگی سیاسیه که انگار بدترین فیلم غیرانگلیسی زبان تاریخ اسکار بوده و با سیاسی بازی بهش جایزه دادن فروشنده تمام استانداردهای لازم را داشته و در رقابت با فیلم آلمانی اون هم با اختلاف نزدیک تونسته به هر دلیلی اول بشه جالبه که خود آلمانی ها به این موضوع معترض نیستند اما ما ایرانی ها خودزنی میکنیم. شماها اصلا از چیزی تو زندگیتون خوشحال میشید؟
  • بی نام A1 ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    دلم میسوزه برای این مسولان که هنوز در ابتدایی ترین مسایل گیر هستند. خانم انصاری نمونه بارز یک بانوی ایرانی هست که ما افتخار میکنیم بهش
    • بی نام A1 ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      اصلا این طوری نیست
    • بی نام A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      43 9
      خانم انصاری نماینده بخش بزرگی از زنان نجیب ایرانی هستند با همون پوشش که برای بعضیا حالب نیست.
  • نیما A1 ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    چرا فکر می کنید فروشنده چهره خوبی از ایران نشون نمیده ؟ چرا فکر می کنید زندگی در اروپا و آمریکا پر از فساد و بدبختی و تباهی و سیاهیه و تو ایران همه چیز عالیه ؟ نه نماینده محترم .. برای من و امثال من که تجربه سالها زندگی در اروپا و آمریکا و ... داشته ایم چهره ایران دقیقا چیزیه که در فیلم زیبای فروشنده نشون داده میشه . خواهش می کنم بجای پرداختن به حجاب خانم انوشه انصاری واقع بین باشید .
  • بی نام FI ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    متاسقفانه مثل روش زشت ترامپ ایشان هم انسانها را تقسیم میکند آن هم بر اساس ظاهر ِ
  • بی نام IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    آقای مطهری بعضی وقت ها حرفهایی میزنند که بسیار عجیبه...به نظر شما اگه خانم دستجردی به نمایندگی فرهادی میرفت بهتر بود؟ خجالت بکشید آقای نایب رییس از اینگونه نظرات دگم و قرون وسطایی..همه ما باید به داشتن نوابغی مثل دکتر فیروز نادری و خانم اونشه انصاری ببالیم
  • بی نام IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    112 5
    ظاهر سازی و لاپوشونی شده مهمترین هدف.
  • بی نام A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    145 7
    اولا موضوع این فیلم ارتباط خاصی با شرایط ایران ندارد و می تواند در هر جامعه ای رخ دهد دوما نشان دادن این موضوع ارتباطی با سلامت یا عدم سلامت یا جامعه ندارد سوما مگر فرهادی و فروشنده نماینده سیاسی ایران است یا از بودجه مملکتی استفاده کرده است که برای آن تعیین تکلیف میشود دولت فیلمی را مکیند چون میخواهد با جایزه اسکار آن پز بین المللی بدهد و دلیل دیگری ندارد.
    • مهدی A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      4 13
      شاید این فیلم با بودجه این مملکت ساخته نشدهبا سرمایه حکام قطری اما ایشون از صداو سیمای همین مملکت شروع کرده و رشده کرده سوابق قبل از سال1380را بررسی کنید
  • aa IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    6 2
    راست میگویند اخه باید همه چیزمان به هم بیایند این که در شان ما نیست
  • سعید A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    3 1
    هر کسی کو دور ماند از اصل خویش باز جوید روزگار وصل خویش
  • سعید A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    9 1
    چهره واقعی از این خرابتره
  • مهرداد A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    10 3
    تا حالا از خودتون سوال کردید که چرا فیلمهایی که به قول شما چهره خوبی از ایران نشون نمیدن همیشه فیلمهای خوبی از آب در میان؟فکر نمیکنید دلیلش اینه که به واقعیت نزدیکترن؟فیلمی مثل ابد و یک روز چرا همه جوایز رو از همین جشنواره فجر درو کرد؟به نظر شما نباید عمیقتر به این موضوع فکر کرد؟
  • بی نام IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    14 4
    فیلم فروشنده، واقعیت کشور ما است.
  • مهران ... A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    12 2
    اینکه چه کسی برای دریافت جایزه آنجا باشد فقط تصمیم آقای فرهادی می تواند باشد و کسی نمی تواند اظهارنظر خاصی داشته باشد و آقای فرهادی حتما تمامی مسایل رو در نظر گرفته اند که این انتخاب ها رو کرده اند.
  • علی A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    20 4
    آقای مطهری اکثریت با نظر شما مخالف هستند... امیدوارم روزی شما و امثال شما دست از سر مملکت بردارید...
  • بی نام IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    17 4
    باز هم يك نظر قرون وسطایی از آقاي مطهري. واقعا ازت نااميد شدم
  • بی نام IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    9 3
    برادر گرامی آقای مطهری زمان تعیین افزایش حقوق کارگران زحمتکش داره فرا میرسه لطفا تمام حواستون رو معطوف این قضیه کنید صرفا جهت اطلاع
  • بی نام A1 ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    15 3
    آقا مطهری میشه فازتون رو مشخص کنید..... با اینکه از این فیلم آقا فرهادی خیلی خوشم نیامد ولی بازهم سیاه فیلم ایشون نیست سیاه رفتارهاي شماست ...میدونید گاهی وقتا خوبه که آدم زیر سایه نام پدرش باقی بمونه نخواد بزور از خودش ستاره بسازه. ...
  • بی نام A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    12 2
    خوبی مطهری و در عین حال بدیش دقیقا همینه. خوبیش اینه دقیقا اون چیزی که بهش اعتقاد داره رو میگه و انجام میده.در مورد همه مسائل. بدیش اینه که از آزادی فقط آزادی اعتقادات سیاسی رو قبول داره و نه هیچ آزادی مشروع دیگه ای.
  • نرگس IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    9 3
    چه خوشمون بیاد و چه خوشمون نیاد اینا واقعیت های جامعه ما است. با پاک کردن صورت مسئله چیزی حل نمیشه. اولین راه برای برداشتن یک قدم مثبت پذیرفتن مشکل هست.
  • بی نام A1 ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    10 7
    آخرین مکالمە من با یک خارجی: کجایی هستی؟ ایرانی اوه اوه، احمدی نژاد نو نو ،فرهادی
  • محسن GB ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    19 3
    وقتی مطهری اینجوری بگه، پس وای بحال بقیه. کجا داریم زندگی میکنیم؟
  • ناشناس A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    3 18
    نظر کاربران در مورد قران و کلام خداوند چیه ...مگه ما غربی و بی دین هستین که بریم اون ور اب هر طور که میخواهیم بگردیم....اگه شما ها با حجابی موافقید در حقیقت با کلام خداوند و قران مخالفید و خداوند در اون دنیا یه جایزه ای به شما بده که اصفرفرهادی و انوشه را رو از یاد ببرید
  • بی نام IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    12 1
    قابل توجه یک عده که مطهری رو روشنفکر تر از بقیه سیاستمداران کشور میدونند
  • بی نام IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    5 9
    راستش فیلم رو دیدم ولی هیچ خوشم نیومد . به چه چیز این فیلم اسکار دادن نمی دونم یا شاید هم بالای دیپلم بود و ما نفهمیدیم ؟؟؟
  • ليلا A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    3 20
    چرا بايد فرهادي يك زن سرمايه دار را انتخاب كند آيا نمي توانست يكي ايراني فاضل ديگري پيدا كند متاسفانه در ساخت فيلم بند ناف فرهادي به جفت خواهر امير قطر وصل بود و بعد هم انوشه انصاري كسي كه فقط هر چه دارد پول و سرمايه است و از فضايل علمي و اخلاقي و انساني بي بهره است انتخاب مي كند فيروز نادر هم كه به اعتراف خودش يك ملحد است و به هيچ دين و ايمان و خدايي باور ندارد .
  • بی نام RO ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    8 13
    ما آقای مطهری را همین طوری که هست دوستش داریم و می خوایمش. همین طور آقای فرهادی را همین طوری که هست دوست داریم. خانم انوشه انصاری را هم همین طور که هست دوست داریم. پرفسور نادری، عباس کیارسمی، بهرام بیضایی و ... را همین طور که هستند دوست داریم. خودشان با همه ویژگی های دلخواه و غیر دلخواه ما. اما فراستی را دوست نداریم، افخمی را دوست نداریم، شریعتمداری کیهان را ذوست نداریم و کلا کسانی را که دیگران را آنطور که هستند نمی خواهند، دوست نداریم. ما کسانی را که ما را آنطوری می خواهند که ما نمی خواهیم، دوست نداریم.
  • حسن IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    3 16
    آقای مطهری نظر شما در باره ی انتخاب این خانم صحیح است. من نیز با شما در این مورد موافقم.
  • ناشناس IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    21 3
    فکر کردین چون مطهری میگه رفع حصر دیگه آزاداندیش ترین فرد ایرانه؟ نه جانم تفکرات فرهنگی و اجتماعی مطهری بسیار خطرناکه.هنوز یادم نمیره که قرار بود تعطیلات پایان هفته رو از پنجشنبه به شنبه منتقل کنن مطهری مخالفت کرد. چرا؟ چون گفت یهودیا شنبه تعطیلن ما نباید تعطیل باشیم آخه آدم انقدر....من نمیدونم مطهری چیکارکرده برا این کشور؟ جناب مطهری انوشه انصاری و امثال انوشه افتخار ایرانن. از چشمم افتادی جناب مطهری
  • بی نام A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    1 1
    فیلم مستند که نبده در فیلم داستانی فقط یک داستان بیان می شه و هیچ وقت فیلم داستانی معرف هیچ کشوری نیست
  • بی نام A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    2 7
    احسنت عالی بود. قضاوت آزادانه و منصفانه چطور وقتی از حصر انتقاد میکنه آزاد اندیشه اما وقتی راجع به یک فیلم بر خلاف به به گوی همه انتقاد میکنه میشه آدم بد
  • بی نام A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    2 18
    از تو بعید بود آقای مطهری
  • بی نام A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    3 3
    این بنده خدا بلاتکلیف است بد جور
  • علی US ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    3 4
    نابغه بودن و افتخار کردن ربطی به حجاب ندارد بالاخره حجاب لازمه اما میتوان گفت اصولا ماهیت حجاب و حریم بین زن و مرد در آمریکا با ایران فرق داره البته جناب مطهری وقتی برای رباخوری بعضی جاها که هفتاد مرتبه از زنای با محارم در کعبه بدتر است صحبت فرمدند معلوم میشه به فکر اسلام اند نه چیز دیگر
  • محمد A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    7 2
    از محموع نظرهای دوستان اینگونه بر می آید که ایرانی ایرانی است با حجاب یا بی حجاب . بیایید به مردم حق انتخاب بدهید
  • بی نام A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    4 1
    ازش خوشم میاد چون مثل مرد اون چیزی رو که فکر می کنه اشتباهه گوشزد میکنه. کاری نداره که کی خوشش میاد یا کی بدش میاد. این یعنی یک نماینده واقعی
  • بی نام A1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    1 7
    چطور مطهری درباره سیاست صحبت میکنه همه بهش مثبت میدید؟ حالا شده یکی به نعل یکی به میخ؟ خب مطهری اعتقاداتش اسلامیه. همون چیزی که پدرش از قران تفسیر کرده. خیلی سخته یکی نظراتش باهاتون مخالف باشه؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    4 1
    میتونیم موافق یا مخالف ایشون باشیم و نظرمون رو بگیم اما جلوی اظهارنظر رو گرفتن چه با خشونت کلامی چه فیزیکی درست نیست. شهروندان گرامی حتی نمیتونن نظرات کسی رو که غالبا تایید میکنن تحمل کنن و مدام توصیه به سکوت در این مورد خاص میکنن که مطابق میلشون نیست. درون ما یک دیکتاتور متکبر هست که تحمل کوچکترین نوای مخالفی رو نداره و متاسفانه خیلی از انتخابهای دنیای واقعی رو همین وجه قدرتمند شخصیت ما انجام میده. به همین علت فرهنگ مدارا در ما رشد نکرده و در نتیجه انتخاب سياستمداران معتدل خیلی کم اتفاق میافته.
  • محمد A1 ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    12 4
    بیا اینهم طرز فکر نماینده پیشگام مجلس ایزان.
  • بی نام GB ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    10 5
    کلا این جماعت سیاستمدار با هرچی آدم موفقه مشکل داره. عجیبه حالا خانم انوشه چهره ایران رو خراب میکنه؟؟؟؟؟چرا انونوفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خودشون که هیچ افتخاری ندارن واسه ایران یکی هم که یه افتخاری هست رو دشمن تلقی میکنن
  • بی نام GB ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    8 5
    خدایا خودت ظهور کن
  • بی نام A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
    0 0
    بای الهام چرخنده و علم الهدی رو به عنوان نماینده معرفی میکرد
  • بی نام IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
    0 0
    آقای مطهری در مورد فرهنگ شدیدا اصولگراست. این از همان ابتدا هم مشخص است. به هر حال نظرشان این است.
  • بی نام A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
    1 0
    ایران رو امسال شما ها اشغال کردید ، ایران برای همه است