مدیرکل آموزش و پرورش استان از کسب رتبه برتر کشور در جذب سواد آموز توسط استان آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، سیدمصطفوی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: برابر اعلام سایت مرکزی سازمان نهضت سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش، استان آذربایجان غربی در میزان جذب سوادآموزان نسبت به حجم ابلاغی، رتبه اول را در کشور کسب کرده است.

وی ادامه داد: برای رسیدن به وضعیت موجود (رتبه اول کشوری) در سال ۱۳۹۵، شورای پشتیبانی سوادآموزی ۴۷ جلسه را تشکیل و ۱۴۹ مصوبه را به انجام رساند.

مصطفوی افزود: کارگروه بهبود کیفیت سوادآموزی نیز ۳۰۶ جلسه را تشکیل و ۳۱۶ مصوبه را به انجام رساند و همچنین کارگروه دستگاههای ذیربط با سوادآموزی، ۱۸۰ جلسه با دستگاههای اجرایی، ائمه جمعه، بسیج و ... را به نتیجه رساند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: همچنین برای کسب این رتبه، گروه نظارت و ارزیابی سوادآموزی، ۳۲۴۸ بازدید در سطح شهرستانها را بعمل آورد، گروه تبلیغات سوادآموزی با ۲۷۸۰ دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی و نشر ۱۰ هزار برگه بروشور، اطلاعیه و پوستر، روشنگری لازم را بعمل آورد و گروه آموزش سوادآموزی نیز ۱۱۱ هزار و ۲۰۰ نفر ساعت را در سطح روستاها و شهرهای استان تحت پوشش بردند.

مصطفوی تصریح کرد: وجود ۴۲۸۷ آموزش دهنده متعهد و دلسوز که در شرایط خاص نسبت به جذب و جلب بی سوادان اقدام نمودند از جمله علتهای پایدار موفقیت در این ارزیابی به شمار می آیند.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 641072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =