مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری از تشکیل اولین جلسه ستادی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان چهار محال و بختیاری خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی استان ، جواد کارگران دهکردی ، در جلسه ستاد تئاتر چهارمحال و بختیاری با حضور اعضای انجمن نمایش استان اظهار داشت: به منظور برگزاری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری ستاد آن تشکیل و دبیرخانه آن فعال شده است.

 

وی تأکید کرد: :بهره گیری از ظرفیت هنر نمایش نفش مهمی در انتقال ارزش های به نسل های مختلف دارد.

 

به گفته وی، بر اساس آئین نامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این جشنواره به عنوان رئیس ستاد استانی جشنواره ، معاون هنری استان به عنوان جانشین رئیس به عنوان دبیر جشنواره اعلام شده است .

 

کارگران دهکردی هنر تئاتر را یکی از رشته های تاثیرگذار در بین هنرها دانست و تصریح کرد : تلاش خواهیم کرد با برنامه ریزی دقیق تر و به روز تر جشنواره تئاتری فاخر در استان برگزار کنیم چرا که جشنواره های تئاتر اگر درست برگزار شوند می تواند در فرهنگ سازی شهرو استان و تعالی هنر تاتر بسیار اثر گزار باشند.

 

گفتنی است ، حوزه نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دببرخانه و اصغر اشراقی به عنوان مسئول دبیرخانه این دوره از جشنواره معرفی شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =