بزرگداشت کیومرث پوراحمد و امرالله احمدجو در ششمین جشنواره حسنات

برنامه بزرگداشت‌های این دوره جشنواره حسنات به دو کارگردان سینما و تلویزیون از خطه زاینده رود اختصاص یافته و خالقان «قصه‌های مجید» و «روزی‌روزگاری» که علاوه بر فعالیت حرفه‌ای، فیلم‌های کوتاه مهمی نیز در کارنامه آنها به چشم می‌خورد، از سوی دست‌اندرکاران جشنواره و جوانان علاقه‌مند به سینما تجلیل خواهند شد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين و بنا بر اعلام روابط عمومي ششمين جشنواره حسنات، برنامه بزرگداشت‌های این دوره جشنواره حسنات به دو کارگردان سینما و تلویزیون از خطه زاینده رود اختصاص یافته و خالقان «قصه‌های مجید» و «روزی‌روزگاری» که علاوه بر فعالیت حرفه‌ای، فیلم‌های کوتاه مهمی نیز در کارنامه آنها به چشم می‌خورد، از سوی دست‌اندرکاران جشنواره و جوانان علاقه‌مند به سینما تجلیل خواهند شد.

کیومرث پوراحمد متولد 25 آذر سال 1328، نجف‌آباد اصفهان، کارگردان مطرح سینما و تلویزیون است که چند اثر مهم او همچون قصه‌های مجید، خواهران غریب، سرنخ و اتوبوس شب در دهه‌های مختلف از نقاط عطف تلویزیون و سینما به شمار می‌رود. بزرگداشت پوراحمد در این دوره جشنواره حسنات با عنوان «سپیدار سینما» برپا خواهد شد.

امرالله احمدجو نیز متولد 1 دی 1332 میمه اصفهان سازنده فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی متعددی بوده و یکی از مهمترین آثار دهه‌های اخیر تلویزیون - «روزی روزگاری» - را ساخته است.

بزرگداشت احمدجو در این دوره جشنواره حسنات با عنوان «روزی روزگاری امرالله احمدجو» برپا خواهد شد.

ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان ، از 15 تا 18 اسفند ماه از سوی کانون نشر و ترویج فرهنگ اسلامی حسنات اصفهان با همکاری بنیاد سینمایی فارابی برگزار می شود.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =