معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت : سهمیه گازوئیل خودروهای ناوگان حمل‌ونقل عمومی کشور که در طرح پیمایش مشارکت نکرده اند از ابتدای سال جدید کاهش می یابد.

به گزارش خبرآنلاین؛ محمدرضا اقاخانی افزود: با توجه به این که رانندگان خودروهای باری تا 25 اسفندماه فرصت دارند که با مراجعه به سایت utcms.ir ثبت نام کنند و رانندگان یا مالکین خودروهای باری که در حمل بار درون شهری فعالیت می کنند ملزم هستند ، پیش از اتمام موعد مقرر اطلاعات خود را در سایت وارد کنند.
وی تصریح کرد:

با توجه به برنامه ریزی انجام شده ، سهمیه گازوئیل رانندگانی که در این سامانه ثبت نامه نکرده اند از اول فروردین سال 96 کاهش می يابد و به تدریج از سهمیه سوخت رانندگان و مالکین خودروهای که در طرح ثبت نام نکرده اند، کاسته خواهد شد.

اقاخانی با بیان اینکه موضوع سوخت و انرژي متعلق به نسلهاي حاضر و آينده است وباید براي مصرف آن برنامه ريزي شود ،تاکید کرد : پیش از اجرای طرح سوخت براساس پیمایش ،تفاوتی بین ناوگان فعال و غیر فعال در بهره مندی از سوخت وجود نداشت اما بعد از اجرای طرح ،سوخت به ناوگان فعال واقعی اختصاص می یابد و محدودیتی برای ناوگان فعال براساس نیازشان وجود ندارد و از سویی دیگر در کاهش قاچاق سوخت تاثیربسزایی دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640247

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =