سوء استفاده اینستاگرامی از نام بازیکنی که توپ تراکتوری‌ها از کنار پایش رد شد

بازیکن سیاه‌جامگان که سوژه فضای مجازی شده بود، حالا تبدیل به سوژه‌ای برای سوء استفاده شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا شربتی بازیكن سیاه جامگان همان بازیكنی است كه توپ تراكتوری‌ها از كنار پایش عبور كرد و گل شد. پس از آنكه تراكتورسازی با آن گل به سه امتیاز مسابقه رسید و فاصله 6 امتیازی‌اش با پرسپولیس حفظ شد، در فضای مجازی مسائل مختلفی مطرح شد و این بازیكن تبدیل به سوژه ای برای بحث شده بود. اما نكته جالب اینجا بود كه خداداد عزیزی سرمربی سیاه جامگان گفته بود كه به هیچ وجه قبول ندارد شربتی تبانی كرده است.
اما با این حال این باعث نمی‌شد كه لشكر اینستاگرامی ایرانی‌ها كه پیش از این به صفحه‌های زیادی حمله كرده بودند، این سوژه را نادیده بگیرند. پس از پایان این مسابقه، بعضی از كاربران اینستاگرام نام رضا شربتی را در این شبكه اجتماعی سرچ كردند اما به صفحه‌ای رسیدند كه برخلاف انتظار، صفحه رضا شربتی اصلی نیست و یك فوتبالیست دیگر با این نام، صاحب این صفحه است . این شخص در صفحه اینستاگرام خود نوشته كه بازیكن سیاه جامگان نیست.


بعضی از سوء استفاده كنندگان هم سریعا صفحه ای با نام این بازیكن ساخته‌اند كه یكی از آن‌ها توانسته بیش از 17 هزار نفر دنبال كننده جذب كند! این صفحه حتی شربتی را هوادار استقلال معرفی كرده است!


پیج های رضا شربتی را با نام های کاربری مختلف می سازند و تهمت زنندگان را به خدا واگذار می کنند تا باور پذیر شوند، اما هیچکدام از این پیج ها واقعی نیستند.


این پیج اصلی رضا شربتی است با ۴ هزار فالوئر، در حالیکه پیج های فیک به ۱۸ هزار فالوئر نزدیک شده اند.


43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =