۰ نفر
۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱
کشف 2 کیلوگرم شیشه از خودرو پژو

ماموران مرزبانی و پلیس مبارزه با مواد مخدر اردبیل با اجرای عملیات مشترک 2 کیلوگرم شیشه کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اردبیل؛فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ماموران مرزبانی و پلیس مبارزه با مواد مخدر اردبیل با اجرای عملیات مشترک 2 کیلوگرم شیشه کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.


سردار حسین عبدی افزود: در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ ماموران مرزبانی اردبیل با دریافت گزارش های مردمی پی به این موضوع بردند که یک قاچاقچی با استفاده از یک دستگاه پژو قصد وارد کردن محموله بزرگ مواد مخدر از نوع شیشه به مرکز استان را دارد.

وی اظهار کرد: پس از هماهنگی با مراجع قضایی گروهی از ماموران عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر و مرزبانی اردبیل در محور "سرچم" مستقر شدند و با پوشش انتظامی منطقه و کنترل خودروهای عبوری، پژو پارس مورد استفاده قاچاقچی شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی 2 کیلوگرم شیشه جاسازی شده کشف شد، بیان کرد: در این عملیات یک قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

سردار عبدی با بیان اینکه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سودا گران مرگ جزو ماموریت های مهم ابلاغی از ناجا بوده و با جدیت و احساس مسوولیت ویژه انجام می شود، گفت: در این رابطه مشارکت مردم و حمایت مسوولان امری ضروری و اجتناب ناپذیر بوده و موفقیت پلیس را تضمین می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال نیز اظهار کرد: در بازرسی از منزل یک قاچاقچی دستگیر شده 2 کیلو و 500 گرم تریاک جاسازی شده در لباس کشف و ضبط شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =