مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان نمود :منظرآرایی و حفظ مبلمان جاده ای یکی از وظایف ذاتی وزارت راه و شهرسازی و این اداره کل در سطح محورهای ارتباطی است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلابن منطقه  استان مازندران ، مهندس احمد آفرین محمدزاده ضمن اعلام اين مطلب افزود: از آنجا كه مازندران داراي محورهاي پرترافيك و پر رفت و آمدي علي الخصوص در ايام تعطيلات بوده ، لذا مقوله منظرآرايي و حفظ مبلمان جاده اي محورهاي اصلي و شرياني استان نيز با تلاش شبانه روزي و پيگيري كارشناسان اين اداره كل با جديت در حال انجام است.

وي ادامه داد: اين اداره كل به منظور جلوگيري از سوانح رانندگي و افزايش ضريب ايمني محورهاي استان و با عنايت به تاكيدات استاندار محترم مبني بر سامان دهي حريم راههاي استان با اكيپ هاي ويژه راهداري خود اقدام به ساماندهي و پاكسازي محورهاي ارتباطي استان نمود .

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران خاطر نشان ساخت : راهداران پر تلاش اين اداره كل بر اساس ماده 7 آيين نامه حريم راهها مبني بر ريختن زباله ، نخاله ، مصالح ساختماني روغن موتور و نظاير آن و يا نصب و استقرار تابلو يا هر شي ديگر در راهها و حريم قانوني آنها در داخل و خارج محدوده ي قانوني شهر ها و همچنين هرگونه عمليات كه موجب اخلال در امر تردد وسايل نقليه مي شود و نيز ايجاد راه دسترسي ممنوع مي باشد ، اقدام به جمع آوري موارد ذكر شده و انجام وظايف قانوني خود نموده ، كه اين امر تا پايان ماه ادامه خواهد داشت.

مهندس محمدزاده در خاتمه از آمادگي كامل راهداران براي استقبال از نوروز و مسافرتهاي نوروزي در قالب اجراي عمليات ايمن سازي و راهداري نوروزي خبر داد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =